Advanced Linguistics, № 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Advanced Linguistics, № 2 за Ключові слова "004:811.111:378.633"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Використання сучасних аудіо та відео матеріалів для навчання англійської мови студентів технічних спеціальностей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Пономаренко, Оксана Г.Актуальність дослідження зумовлена об’єктивними потребами суспільства у висококваліфікованих фахівцях певного профілю з високим рівнем володіння іноземною мовою та мотивації до професійної діяльності та недостатньо гнучкої реакції системи вищої освіти. Розглядаються питання доцільностi використання сучасних аудіо- та відеоматерiалiв на заняттях iноземної мови у закладах вищої освіти, а саме залучення всіх каналів сприймання інформації пiд час вивчення тем професiйного спрямування; використання методичних матеріалів, що включає в себе створення бази професійної інформації, розробка сучасних методів роботи з оброблення інформації; використання мультимедійної системи нaвчaння e-learn, залучення всіх видів діяльності для забезпечення стабільної зaцікaвленості молоді у вивченні іноземної мови; формування професiйної спрямованостi у майбутнiх спецiалiстiв на основi перегляду вiдео та прослуховування аудiо матерiалiв. Використання аудіо- та відеоматеріалів на заняттях з іноземної мови дозволяє підтримувати у студентів гострий інтерес до вивчення мови та уникати одноманітності, яка іноді може виникнути в класі під час усної практики, коли в процесі вивчення технічних текстів студентам пропонується велика кількість лексичного матеріалу. Основним критерієм вдалого вибору професії і місця роботи є задоволеність людини своїм вибором, а в свою чергу й освітнім процесом, ключовим компонентом якого на сьогодні є іноземна мова. Успіх приходить тоді, коли молодь добре підготовлена до конкретної роботи, має певні життєві орієнтації, підготовлена до професійної діяльності і, без сумніву, однією з вимог є знання іноземної мови. У зв’язку з цим перед університетом, як і всім суспільством, стоїть досить складне завдання – підготувати висококваліфікованого фахівця зі знанням іноземної мови та скорегувати освітній процес таким чином, щоб фахівець був необхідним суспільству.