Advanced Linguistics, № 7
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Advanced Linguistics, № 7 за Ключові слова "advertising discourse"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Лінгвостилістичні особливості англомовних рекламних текстів галузі машинобудування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Тікан, Яна; Ющук, ВалеріяСтаття присвячена дослідженню лінгвостилістичних особливостей англомовних рекламних текстів галузі машинобудування. Рекламний текст є однією з актуальних тем для лінгвістичних досліджень, оскільки реклама є динамічним явищем, що зумовлює необхідність систематизації лінгвостилістичних особливостей англомовних рекламних текстів. Метою статті є аналіз використання лінгвостилістичних засобів емоційного впливу в англомовних рекламних текстах галузі машинобудування з урахуванням їх структурної організації. Об’єктом дослідження є англомовні рекламні тексти галузі машинобудування. У статті теоретично обґрунтовано термінологічний апарат дослідження, а саме, розглянуто різні підходи науковців до тлумачення понять «реклама», «рекламний текст» та «рекламний дискурс». Також розглянуто структурнофункціональні особливості рекламного тексту. У роботі зосереджено увагу на стилістичному забарвленні англомовного рекламного тексту, надано декілька класифікацій провідних науковців, на основі яких було проведено подальший аналіз їх частотності. Матеріалом дослідження слугували офіційні англомовні сайти таких провідних компаній цієї галузі, як BMW, Jaguar, Toyota, Honda, Mazda, Mercedez-Benz, Ford, Lexus, Saturn, Audi, Subaru, Suzuki, Hyundai та інші. Авторами розглянуто приклади використання лінгвостилістичних засобів емоційного впливу в кожному зі структурних елементів англомовного рекламного тексту галузі машинобудування з урахуванням частотності їх вживання. Також проаналізовано особливості їх функціонування в медіатекстах з урахуванням прагматики та комунікативних стратегій, спрямованих на реципієнта рекламного повідомлення. В ході аналізу на прикладах розкрито маніпулятивні властивості лінгвостилістичних особливостей англомовних рекламних текстів.