Магістерські роботи (КЕП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КЕП) за Ключові слова "330.341"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Управління маркетинговою політикою ТОВ «Soft-service» з метою забезпечення його сталого розвитку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Савіцький, Нікіта Юрійович; Тульчинська, Світлана ОлександрівнаМагістерська дисертація на тему «Управління маркетинговою політикою ТОВ «Soft service» з метою забезпечення його сталого розвитку» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Робота виконана в обсязі 138 сторінки, містить 37 рисунки, 33 таблиці. Мета роботи полягає у дослідженні теоретико-методичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо удосконалення процесу управління маркетинговою політикою. Для аналітичного дослідження та розробки пропозицій в роботі використано абстрактно-логічний метод, монографічний, аналізу, синтезу, індукції, дедукції, ланцюгових підстановок та відносних різниць, а також метод таксономії, методи групування, індексний, графічний, імітаційного моделювання. В роботі розглянуто управління маркетинговою політикою підприємства проведено аналіз ефективності управління маркетинговою політикою підприємства ТОВ «Soft service»; запропоновано напрями удосконалення управління маркетинговою політикою ТОВ «Soft service» з метою підвищення його стабільності. Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою політикою підприємства ТОВ «Soft service». Предметом дослідження – теоретичні та практичні аспекти розробки та реалізації управління маркетинговою політикою підприємства ТОВ «Soft service».Документ Відкритий доступ Управління формуванням прибутковості ПрАТ «Оболонь» з метою підвищення стабільності його діяльності(2018) Бершадська, Інна Ігорівна; Тульчинська, Світлана ОлександрівнаМагістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків та рекомендацій, додатків. Робота виконана в обсязі 100 сторінок друкованого тексту, містить 22 рисунка, 16 формул, 29 таблиць та 9 додатків. Мета роботи полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних положень та практичних рекомендацій щодо процесу управління формуванням прибутковості ПрАТ «Оболонь». В процесі дослідження були використані традиційні способи та засоби економічного аналізу (порівняння, групування, графічний, синтез, індукція, дедукція, математичне моделювання, матричний аналіз), обробка матеріалів з використанням сучасних комп’ютерних технологій, зокрема, програми Microsoft Excel. У роботі було запропоновано два напрями, спрямованих на підвищення ефективності управління формуванням прибутковості діяльності ПрАТ «Оболонь»: скорочення адміністративного персоналу та співпраця з торговими мережами. Було розраховано, що, в результаті, їх впровадження спричинить зростання фінансового результату від операційної діяльності – на 7,72%, що призведе до зростання прибутку ПрАТ «Оболонь» на 10,45%. Об’єктом дослідження є процес управління прибутковістю діяльності підприємств з метою підвищення стабільності їх діяльності. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних підходів до процесу управління формуванням прибутковості ПрАТ «Оболонь» з метою підвищення стабільності його діяльності.