Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка: збірник наукових праць, Вип. 5 (II)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка: збірник наукових праць, Вип. 5 (II) за Ключові слова "communication"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Аспекти мовленнєвої діяльності в іншомовному спілкуванні студентів вищих навчальних закладів(НТУУ «КПІ», 2015) Галацин, К. О.; Хом’як, А. П.Висвітлюються суть, структурна будова мовленнєвої діяльності, механізми реалізації її видів в іншомовному спілкуванні студентів вищих навчальних закладів; подано структурну будову мотиваційно-спонукального, орієнтовно-дослідницького і виконавчого рівнів, надано коротку характеристику кожного із зазначених рівнів; актуалізується професійно-орієнтований підхід до оволодіння іншомовною мовленнєвою діяльністю, який передбачає формування у студентів здатності до спілкування іноземною мовою з урахуванням специфіки професійної лексики; запровадження в навчальний процес європейського мовного портфоліо, що дозволяє зробити процес іншомовного навчання більш прозорим для студентів, допомагаючи їм розвивати здатність до відображення та самооцінювання, і таким чином надаючи їм можливість поступово підвищувати свою відповідальність за власне навчання.Документ Відкритий доступ Прагматичні значення слів, висловлювань та текстів(НТУУ «КПІ», 2015) Борковська, І. П.У статті розглядаються шляхи розвитку прагматики на основі дослідження висловлювань, текстів та слів. Прагматика сформувалась на основі дослідження окремих висловлювань. У статті підкреслюється актуальність вивчення прагматичного аспекту висловлювання, адже висловлювання характеризується такою важливою та універсальною властивістю - вони є відносною, реальною, закінченою, смисловою одиницею спілкування. Продовжуючи поглиблювати знання з питань прагматики вчені визнають текст самостійною одиницею, а лінгвістику тексту – самостійною дисципліною. Як результат, прагматика починає залучати у коло своїх інтересів вивчення тексту (дискурсу), а текст перетворюється в матеріал для дослідження, а згодом, в предмет дослідження. У даній роботі ураховується ще один важливий факт – структура прагматики тексту представлена у вигляді декількох рівнів. Отже, для аналізу прагматики тексту аналізується фонографічний, лексичний, синтаксичний та текстовий рівні із властивими тільки їм одиницями. В статті доводиться необхідність вивчення слова як компонента мовленнєвої діяльності. При цьому підкреслюється, що саме людина є творцем слова а тому, в слові відображаються багато проблем дослідження мови саме в комунікативно-прагматичному аспекті, тобто мови в ситуації спілкування. У цьому світлі зрозумілим є те, що хоча слово і існує як складова висловлювання, воно не втрачає своєї самостійності у складі висловлювання, зберігаючи своє значення. Саме за допомогою прагматичної інформації слова ми можемо досягти ефективного спілкування.