Кафедра інформатики та програмної інженерії (ІПІ)
Постійне посилання на фонд
Сайт кафедри: https://ipi.kpi.ua/
Переглянути
Перегляд Кафедра інформатики та програмної інженерії (ІПІ) за Ключові слова "004.015.2"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Архітектурне рішення програмного забезпечення для аналізу результатів спортивних змагань(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Репалюк, Олег Ігорович; Мажара, Ольга ОлександрівнаРозмір пояснювальної записки – 110 аркушів, містить 15 ілюстрацій, 36 таблиць, 6 додатків. Актуальність теми. У роботі розглянуто проблему архітектурного рішення програмного забезпечення для аналізу результатів спортивних змагань, показано основні особливості існуючих програмних продуктів, їх переваги та недоліки. Виявлено потребу в розробці програмного забезпечення з інтеграцією з системою управління взаємовідносинами з клієнтами. Мета дослідження. Основною метою є удосконалення програмного забезпечення аналізу результатів спортивних змагань у архітектурному рішенні системи управління взаємовідносинами з клієнтами для розширення сфери його використання. Об’єкт дослідження: програмне забезпечення для аналізу результатів спортивних змагань. Предмет дослідження: архітектура програмного забезпечення для аналізу результатів спортивних змагань. Для реалізації поставленої мети сформульовані наступні завдання: – провести дослідження існуючих рішень, що виконують задачу аналізу результатів спортивних змагань; – розробити архітектуру програмного продукту; – реалізувати програмне забезпечення аналізу результатів спортивних змагань; – провести оцінку ефективності отриманих прогнозів результатів за двома тестовими алгоритмами. Наукова новизна результатів магістерської дисертації полягає в тому, що запропоновано архітектуру програмного забезпечення для аналізу результатів спортивних змагань, яка відрізняється від інших орієнтацією на використання малими та середніми підприємствами. Результат досягнутий шляхом інтеграції з системою управління взаємовідносинами з клієнтами. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що реалізоване програмне забезпечення є адаптованим для застосування у корпоративному секторі. Зв’язок з науковими програмами, планами, темами. Робота виконувалась на кафедрі інформатики та програмної інженерії Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського". Апробація. Наукові положення дисертації пройшли апробацію на Міжнародній науковій інтернет-конференції «Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 62)» – Тернопіль. Публікації. Наукові положення дисертації опубліковані в: Репалюк О.І. Прогнозування результатів спортивних змагань на основі статистичних моделей/ О.І. Репалюк //Збірник тез доповідей Міжнародної наукової інтернет-конференції «Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 62)» – м. Тернопіль, 12 жовтня 2021р.Документ Відкритий доступ Архітектурне рішення програмного забезпечення технології доповненої реальності для маркування простору(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Зозуля, Андрій Вячеславович; Павлов, Олександр АнатолійовичАктуальність теми. На сьогоднішній день візуалізація ідей, розповсюдження інформації, творчість та багато інших аспектів життя людини в соціумі потребує простору для розміщення тієї чи іншої інформації у легкому для сприйняття людиною форматі. Візуалізація - найбільш зрозумілий інструмент передачі інформації для сучасної людини. Проте, фізичний простір обмежений дією законів фізики, що унеможливлює розміщення певних видів інформації та форм передачі контексту. Також, загромадженість фізичного простору часто не дає можливості розміщувати багато різнопланової інформації в одному місці. Не менш важливим є факт, що передача інформації відбувається з прив’язкою до фізичного об’єкта, що нерідко унеможливлює його повторне використання та ускладнює процес заміни або актуалізації інформації. Наявні системи для маркування простору не дають широкого функціоналу для їх використання на мобільних пристроях. Також задача поширення даних про маркування покладається на серверну структуру наявних систем, і не дає користувачам змоги поширювати між собою власноруч створені маркери в просторі доповненої реальності. Недосконалість наявних систем і зумовлює актуальність створення оригінальної архітектури, що удосконалить засоби маркування простору в середовищі доповненої реальності з метою їх використання на мобільних пристроях, а також надасть змогу поширювати дані про маркування між користувачами. Мета дослідження. Метою є удосконалення програмних засобів маркування простору в середовищі доповненої реальності з метою їх використання на мобільних пристроях Для реалізації поставленої мети були сформульовані наступні завдання: - дослідити існуючі системи маркування простору; - дослідити методи маркування простору; - дослідити методи передачі даних про маркування; - дослідити набори інструментів розробника для створення програмного забезпечення технології доповненої реальності; - розробити експериментальне архітектурне рішення системи маркування простору; - розробити мобільний застосунок для підтвердження якості та ефективності створеної архітектури. Об’єкт дослідження – програмне забезпечення для побудови доповненої реальності. Предмет дослідження – алгоритми та програмне забезпечення для маркування простору. Наукова новизна: Розробка оригінальної архітектури ПЗ, що дозволяє вирішити задачу створення маркерів в просторі доповненої реальності на мобільних пристроях, а також реалізує інтеграцію передачі та відновлення маркерів між користувачами. Практичне значення отриманих результатів Можливість реалізації системи маркування простору доповненої реальності на мобільних пристроях, що підвищує точність розпізнавання поверхонь та розміщення маркерів а також реалізує інтеграцію передачі даних маркування простору між користувачами. Апробація: основні положення роботи доповідались і обговорювались на першій Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих вчених та студентів «Інженерія програмного забезпечення і передові інформаційні технології» (SoftTech-2021). Секція кафедри інформатики та програмної інженерії. Матеріали конференції. – Київ. – 2021. 22–26 листопада 2021р. – С.ХХ. Публікації: Основи побудови архітектури інтерфейсу користувача в програмному забезпеченні технології доповненої реальності / Зозуля А.В. // Перша Всеукраїнська науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Інженерія програмного забезпечення і передові інформаційні технології» (SoftTech-2021). Секція кафедри інформатики та програмної інженерії. Матеріали конференції. – Київ. – 2021. 22–26 листопада 2021р. – С.ХХ.