Обрії друкарства : науковий журнал, № 2 (14)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Обрії друкарства : науковий журнал, № 2 (14) за Ключові слова "655.581: 004.5(477) [2023]"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Стратегії доступу до контенту в українських цифрових книгарнях (2023)(НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Ситник, В. О.У статті запропоновано класифікацію та аналіз стратегій доступу до контенту в цифрових книгарнях України на прикладі сервісів, які їх використовують. Як і будь-яка інноваційна стратегія, цифрове книговидання потребує ефективної бізнес-моделі, яка б давала змогу суб’єктам, які його провадять, заробляти та розвиватися. У попередніх дослідженнях, предметом яких є бізнес-моделі цифрових книгарень, вони класифіковані за різними компонентами — такими, як спосіб оплати, вибір платформи, наявність реклами чи партнерства тощо. Наукова новизна цього дослідження полягає в тому, що в ньому розглянуто UX (користувацький досвід), а саме стратегію доступу до контенту, як основу бізнес-моделі цифрової книгарні. Метою дослідження є аналіз та класифікація стратегій доступу в українських цифрових книгарнях, обґрунтування їхнього впливу на бізнес-модель таких суб’єктів. Об’єктом дослідження є цифрові книгарні в Україні. Предметом дослідження є стратегії доступу до контенту, які вони використовують. У дослідженні використано загальнонаукові методи, зокрема спостереження та синтезу — для вивчення об›єкта дослідження, аналізу та класифікації — для визначення типів стратегій та доведення їхньої ролі в бізнес-моделюванні. Практичне значення роботи полягає в доповненні знань стосовно важливого аспекту бізнес-моделей цифрових книгарень, що може посприяти їхньому розвитку. У ній обґрунтовано, що стратегія доступу до контенту справляє вплив на всі елементи їхніх бізнес-моделей, зокрема на ключові активності сервісу, вибір платформи та способів оплати, цінової політики, сегменту цільової авдиторії.