Магістерські роботи (КІТВП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КІТВП) за Ключові слова "004.031.2"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Оперативний моніторинг технічного стану вітродвигуна(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Кирієнко, Олексій Васильович; Філіппова, Марина В'ячеславівнаМагістерська дисертація складається зі вступу, п’яти розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків у вигляді тексту програм, результату програм, технологічної документації, списку наукових праць та акту впровадження. Основний текст складається зі 158 сторінок, включає в себе 30 таблиць і 85 рисунків. В даній роботі розглядається контролер за роботою вітродвигуна, що зможе забезпечити ефективність та надійність роботи самого вітродвигуна (далі вітрогенератора) і оптимізувати його використання. В розділі 1 розглядається загальна характеристика джерел отримання енергії з альтернативних ресурсів, зокрема вітрогенератор. Розглядається інноваційна складова при використанні вітрогенераторів та можливі шляхи вирішення за допомогою ІоТ В розділі 2 розглядається математична модель програмування контролеру та його застосування з метою отримання ефективного результату вітрогенератора, а також особливості застосування ПІД регулятора, порівняння пропорційного, інтегрального та диференціального керування й обрання найефективнішого методу керування. В розділі 3 здійснюється загальний огляд та характеристика плат-контролерів Arduino, вибір найефективнішої для подальшого використання в роботі, опис програмної частини Arduino з метою кодування необхідних команд для розробки ефективного контролеру вітрогенератора. В розділі 4 описано розробку додатку на платформі RemoteXY для системи оперативного моніторингу вітродвигуна, розробляється інтерфейс програми його налаштування, відбувається підключення модуля через Software Serial та завантаження скетча в Arduino та фінальне підключення до мобільного додатку В розділі 5 здійснюється опис ідеї стартап проєкту з метою поширення його та виведення на ринок, дослідження всіх факторів ринку, порівняння конкурентних переваг та недоліків, а також виокремлення основних аспектів маркетингу для успішного запуску проєкту.