Кафедра менеджменту підприємств (КМП)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту підприємств (КМП) за Ключові слова "005.5"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Управління стійким розвитком підприємства в умовах кризи(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Браєвський, Сергії Йосипович; Дергачова, Вікторія ВікторівнаМагістерська робота на тему «Управління стійким розвитком підприємства в умовах кризи» містить 110 сторінок, 34 таблиць, 25 рисунків. Перелік посилань нараховує 61 найменувань. Магістерська дисертація на здобуття ступеня магістра виконувалась в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» відповідно до планів наукових досліджень кафедри менеджменту та бізнес-адміністрування. Актуальність теми. Сучасні умови ведення бізнесу передбачають висококонкурентну боротьбу в умовах обмеженості ресурсів. Це означає, що будь-яке підприємство має постійно покращувати ефективність власної діяльності, збільшувати обсяги виробництва і збуту, впроваджувати інновації та знаходити нові джерела збільшення попиту, відкривати нові ринки. При цьому компанія повинна проводити ґрунтовне дослідження цільових ринків збуту з метою виявлення всіх діючих конкурентів, їх основних товарів і їх якісних параметрів. Зв’язок роботи з науковими програмами, планами та темами: НДР 0117U005640 «Управління економічним забезпеченням міжнародних форм бізнесу і підприємництва на основі принципів сталого розвитку та економічної безпеки», 2018-2022 рр. (Факультет менеджменту та маркетингу, кафедра менеджменту підприємств, науковий керівник – д.е.н., проф. Дергачова В. В., відповідальний виконавець НДР – к.е.н., доц. Кузнєцова К.О.) Метою магістерської дисертації є узагальнення та систематизація теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо стійкого розвитку підприємства, стратегій та методології виходу підприємства з кризи, використовуючи антикризове управління. Для досягнення цієї мети були поставлені та вирішені наступні завдання: 1. Дослідити теоретичну сутність поняття сталого розвитку; 2. Виявити особливості, сутність, рівні, процес прийняття управлінських рішень для стійкого розвитку підприємства; 3. Визначити узагальнених етапів розробки конкурентних стратегій; 4. Дослідити управління підприємством в умовах кризи; 5. Здійснити аналіз господарсько-економічної діяльності ТОВ «ХХХХХХХ»; 6. Дослідити конкурентне середовище підприємства; 7. Провести аналіз поточної стратегії ТОВ «ХХХХХХХ»; 8. Розробити стратегію стійкого розвитку підприємства в умовах кризи; 9. Здійснити економічне обґрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є процес формування засад стійкого розвитку підприємства, стратегій та методології виходу підприємства з кризи, використовуючи антикризове управління. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних і методичних підходів до формування антикризового управляння підприємства для стійкого розвитку в умовах кризи. Методи дослідження. Було застосовано методи фінансового аналізу господарської діяльності, при аналізі конкурентного середовища був застосований метод порівняння, побудови карти стратегічних груп конкурентів, визначення рівня конкурентоспроможності підприємства шляхом розрахунку коефіцієнта конкурентоспроможності організації. Для аналізу поточної стратегії застосовано SWOT-аналіз. З метою обґрунтування економічної доцільності використано методи прогнозування. Наукова новизна роботи полягає у пропозиції використання різних варіацій антикризового управління та їх синтезу і адаптації з метою розроблення унікальної стратегії для досягнення стійкого розвитку, яка буде дієвою для підприємства в даний час для вирішення конкретних проблем. Апробація результатів роботи 1) Браєвський С.Й., Браєвська А.І., Артеменко Л.П. Формування успішного іміджу керівника в дистанційних умовах роботи. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». № 18. 2021 р. URL: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/240432 (стаття, фахове видання, категорія «Б»); 2) Браєвський С.Й., Браєвська А.І., Хлебинська О.І. Формування іміджу керівника як одне із завдань управлінської діяльності. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Виклики та перспективи розвитку міжнародного бізнесу та вищої освіти» , 28-29 жовтня 2021 р.: [тези доп.]. – Львів: СПОЛОМ, 2021. – С. 82-86 (тези, конференція)