Кафедра менеджменту підприємств (КМП)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту підприємств (КМП) за Ключові слова "005.72:334.7](045)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Створення Experience-centric network на базі виробничого підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Мазуров, Антон В’ячеславович; Жигалкевич, Жанна МихайлівнаМагістерська дисертація на тему: «Створення Experience-centric network на базі виробничого підприємства» містить 113 сторінок, 16 таблиць, 7 формул, 12 рисунків. Перелік посилань нараховує 108 найменувань. Актуальність теми обумовлена поширеністю мережевої кооперації в умовах цифрової економіки заради досягнення певних вигід. Проте, передумови та цілі формування мереж викликають потребу у формулюванні бізнес-моделі та показників ефективності створення мережевої організації на базі традиційного промислового (фармацевтичного) підприємства. Метою роботи є вивчення теоретичних і науково-методичних положень мережевих структур та розроблення практичних рекомендацій щодо створення мережевої структури на базі виробничого підприємства. Відповідно до визначеної мети в роботі поставлені наступні завдання: – систематизувати теоретичні засади створення мережевих структур та Experience-centric network як їх різновиду; – дослідити характеристики та підходи до класифікації визнаних мережевих структур; – вивчити світовий досвід створення Experience-centric network; – визначити передумови створення Experience-centric network на базі фармацевтичної компанії; – діагностувати маркетингове середовище досліджуваного підприємства; – охарактеризувати результати господарської діяльності та фінансово-економічний стан досліджуваного підприємства; – оцінити результативність інформаційної системи досліджуваного підприємства; – сформулювати цільові вигоди досліджуваного підприємства в мережевій структурі; – скласти бізнес-модель Experience-centric network на базі досліджуваного підприємства; – розробити цільові показники ефективності платформи Experience-centric network на базі досліджуваного підприємства; – обґрунтувати доцільність створення платформи Experience-centric network на базі досліджуваного підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні засади створення Experience-centric network на базі виробничого підприємства. Методи дослідження. В роботі застосовані методи логічного аналізу і узагальнень ̶ для розкриття теорії формування та класифікації мережевих організацій; системно-структурний метод ̶ для формулювання цільових вигід підприємства в мережевій структурі; вертикальний, горизонтальний, порівняльний методи – для аналізу фінансової звітності підприємства; метод екстраполяції ̶ для прогнозування інвестиційних та операційних показників проекту, комп’ютерна програма Microsoft Excel для обробки статистичної інформації. Наукова новизна отриманих результатів полягає у наступних положеннях: удосконалено: – структурно-логічну схему формування бізнес-моделі платформи мережі, орієнтованої на досвід, на базі ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця», яка на відміну від поточної лінійної моделі об’єднує її оркестратора, постачальників та користувачів для створення спільної цінності і вирішення розширеного контексту проблем в охороні здоров’я; – підхід до формування розширеної системи показників ефективності платформи мережі, орієнтованої на досвід, на базі ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»; – методико-прикладні положення обґрунтування доцільності впровадження платформи мережі, орієнтованої на досвід, на базі ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця», які дозволяють оцінити ефективність реалізації проєкту з урахуванням чистої теперішньої вартості, внутрішньої норми дохідності, показника рентабельності інвестицій та дисконтованого періоду окупності; дістали подальшого розвитку: – теоретичний та понятійно-категоріальний апарат мережевої кооперації з точку зору таких понять: «мережева структура» характеризується добровільним об’єднанням двох чи більше фірм заради спільних цілей, орієнтованістю на створення цінності за рахунок використання спільних ресурсів, наявністю лідера, виконанням домовленостей (контрактації), комплементарності партнерів, обміном інформацією між учасниками на основі довіри та координації; «економіка досвіду», яка проявляється у зміщенні конкуренції до різноманітних формах взаємодії між клієнтом та виробником для персоналізації та формуванні продукту на основі конкретних потреб споживача; «мережева організація, орієнтована на досвід», яка об’єднує між-фірмову мережу із віртуальними спільнотами клієнтів для спільного створення цінності шляхом розподілу ризиків та інтеграції додаткових компетенцій учасників спільної структури; «платформа», що виступає на базі спільної ІКТ-інфраструктури як бізнес-модель, завданням якої є залучення нових партнерів і споживачів, зниження витрат і надання інших вигід, та як управлінська структура, яка визначає принципи координації та співпраці між учасниками мережі; – концептуальні положення щодо передумов та вигід від участі виробничого (фармацевтичного) підприємства в мережевій організації, орієнтованій на досвід. Практичне значення одержаних результатів полягає у їх придатності для промислових підприємств, готових виконати визначені передумови створення мережевої структури та орієнтуватися на потреби своїх кінцевих споживачів. Апробація результатів роботи виконана в рамках науково-практичних конференцій та публікацій у фахових збірниках. Публікації: 1. Мазуров А.В. Мережеві організації в умовах економіки досвіду. Ефективна економіка: електронне наукове фахове видання. 2021. № 10. 2. Мазуров А.В. Цільові вигоди фармацевтичного підприємства від участі у мережевій організації. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Глобалізаційні виклики економіки, обліку, фінансів, менеджменту та права» (м. Полтава, 23.11.2021 р.): у 2 ч. Полтава: ЦФЕНД. 2021.