Магістерські роботи (ДММОМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ДММОМ) за Ключові слова "analytical method"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ НДС внутрішньої хорди шпангоута, пошкодженого корозією(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Потєхін, Дмитро Андрійович; Пискунов, Сергій ОлеговичКонструкція літального апарату повинна бути надійною для забезпечення безпечної його експлуатації. Для цього роблять велику кількість розрахунків, перевірок, інспекцій та при необхідності ремонтів. Як правило, якщо у конструкції під час огляду знайшли пошкодження або дефект його одразу ремонтують, але не завжди вистачає часу та ресурсів зробити це. Тому допускають деякі дефекти, роблячи швидкий тимчасовий ремонт, на певний проміжок часу (30-60 днів) з інспекцією інтервалом 10 днів. У випадку пошкодження корозією, її завжди намагаються видаляти за допомогою зачистки поверхні, при цьому допускаючи певний інтервал видалення товщини матеріалу без підсилення елементів (тобто залишаючи їх із меншими геометричними характеристиками ніж, ті що були закладенні при початковому проектуванні) . Метою дослідження є визначення залежності впливу видаленого матеріалу на НДС деталі, особливості розрахунку таких елементів та вплив корозії на втомні характеристики до виявлення пошкодження. Під час виконання роботи були проведені розрахунки на міцність за допомогою аналітичного ти чисельних методів та зроблені відповідні порівняння. У CAD-пакеті змодельована 3D-модель елемента шпангоута який розглядався, у системі Nastran Femap побудована сітка скінченних елементів, задані умови закріплення та прикладенні навантаження. Даний розрахунок дозволить знайти сили що діють в перерізі, визначити діючі напруження та надати заключення щодо допустимості даних пошкоджень.Документ Відкритий доступ Оптимізація конструктивних параметрів стисненої панелі крила пасажирського літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Мачинський, Орест Олександрович; Пискунов, Сергій ОлеговичАктуальність роботи полягає в тому, що конструкція літальних апаратів включає в себе панелі обшивки в різних форм стиску та розтягу при різних навантаженнях. Для того щоб конструкція була легкою і ефективною – оптимізація для уточненням даних, тому проводять детальний аналітичний розрахунок . Мета дослідження є визначення оптимальних конструктивних параметрів різності FEM розрахунків порівнянні з аналітичними. Та перевірка даних як вони змінить параметри при кута стрілоподібності крила. Об’єктом дослідження в даній крило літака АН-140-100 з початковими даними. Оптимізація даних крила літака. Під час виконання роботи були проведені розрахунки на міцність за допомогою аналітичного ти чисельних методів та зроблені відповідні порівняння. У системі Patran змодельована панель розрахована аналітичним методом та змінена з замовленням, у системі Patran/Nastran побудована сітка скінченних елементів, задані умови закріплення та прикладенні навантаження. Даний розрахунок дозволить знайти різницю деформованого стану панелей, визначення навантаження на кріпильні елементи, та порівняти критичні навантаження втрати стійкості.