Магістерські роботи (ДММОМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ДММОМ) за Ключові слова "bolt connection"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Коефіцієнти концентрації напружень в композиційних пластинах біля отвору, що контактує з циліндром, в залежності від величин бічного зазору(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Бахтоваршоєв, Тимур Алігавхарович; Рудаков, Костянтин МиколайовичМетою роботи є дослідженні напружено-деформованого стану болтового з’єднання пластин із композиційних матеріалів. Під час виконання роботи були проведені розрахунки на міцність за допомогою аналітичного ти чисельних методів та зроблені відповідні порівняння. У CAE-пакеті Femap змодельоване болтове з’єднання з полімерними композитними пластинами, побудована сітка скінченних елементів, задані умови закріплення та прикладенні навантаження. Даний розрахунок дозволить знайти коефіцієнти необхідні для визначення деформацій компонентів пластин поряд з отворами та навантаження на отвори в залежності від різних факторів.Документ Відкритий доступ Проектувальний розрахунок на міцність болтового з’єднання композитних елементів конструкції літака при одновісному навантаженні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Суздалев, Олександр Олександрович; Рудаков, Костянтин МиколайовичВ даній роботі розглядаємо випадок типового болтового однозрізного з'єднання, що може зустрічатися в авіації. Для вирішення задачі було вивчено питання поведінки типового однозрізного з’єднання, та розглянуті можливі форми руйнування. Також ознайомилися з теоретичними основами моделювання композиційних пластин у болтових з’єднаннях. Визначено модулі пружності композиційного матеріалу. Ознайомлення із існуючими методами розрахунку розподілу зусиль у одно зрізному з’єднанні. Навели розрахунок для визначення закону розподілення зусиль між болтами. Проведено дослідження залежностей характеристик НДС у однозрізних болтових з’єднаннях від основних параметрів впливу, які потрібно враховувати при проведенні проектувальних розрахунків на міцність болтового з’єднання композитних елементів конструкції літака.