2022
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2022 за Ключові слова "aviation English"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Фразеологізми в англійській для спеціальних цілей та загальній англійській мові: зіставний аналіз(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Стежко, ЮрійУ статті висвітлюються особливості вживання фразеологізмів в англійській мові для спеціальних цілей та їх роль як маркерів професійної субкультури авіаційної спільноти у зіставленні із загальною англійською. Актуальність обраної теми обумовлена потребами вивчення семантичної та функціональної специфіки фразеологізмів авіаційного тезаурусу. На відміну від уже існуючих досліджень з Aviation English пропонується лінгвосоціальний аналіз ролі фразеологізмів у міжнаціональній комунікації з організації професійної діяльності. Уникаючи небезпеки повторити уже досліджені аспекти проблеми професійної комунікації, за мету маємо висвітлення специфіки стандартних фразеологізмів як форми вербалізації команд у галузі авіаційної комунікації. Дослідження ґрунтується на теоретичних положеннях взаємообумовленості мови, культури та мислення в працях Гумбольдта, Сепіра та фразеології Баллі, а також на матеріалах зарубіжних дослідників з практики застосування авіаційної фразеології. Розкривається смислова відмінність спеціальних та загальноужиткових фразеологізмів. Обґрунтовується функціональна однозначність спеціальних фразеологізмів в Aviation English конвенціональністю та спільним для комунікантів логічним способом осягнення дійсності. Мовиться про небезпечність використання нестандартних фразеологізмів та позалогічних форм суджень. Проводиться думка про комплексність професійної компетентності авіаспеціаліста. Результатом проведеного дослідження є висновок про закономірність утворення кожною професійною спільнотою власної фразеології з чітко визначеною функцією врегулювання діяльності носіїв різних мов, об’єднаних характером діяльності, способом мислення та професійною субкультурою. Положення, зазначені у висновках нашого дослідження, визначають як перспективний напрям подальшого розвитку проблему формування комунікативної компетентності майбутнього авіаспеціаліста.