2018
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2018 за Ключові слова "004:811.111:378"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Оптимізація письмового контролю знань, умінь і навичок з фахової англійської мови студентів технічних спеціальностей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Невкипілова, Олена Я.; Амерідзе, Ольга С.В статті висвітлено поняття письмового контролю знань, умінь та навичок при вивченні фахової англійської мови як такого, який якісно, у вигляді оцінки, визначає фахові знання, вміння та навички студентів з читання, аудіювання, письма та говоріння англійською мовою. Показано, що письмовий контроль відображає об’єктивні результати, за відсутності індивідуального підходу до оцінювання, що є одним з недоліків через уніфікованість критеріїв оцінювання. Іншим недоліком письмового контролю визначено можливість академічної нечесності студентів при списуванні. Окреслено, що письмовий контроль є оптимальним видом контролю знань фахової лексики, граматичних конструкцій та стилістичних особливостей технічної англійської. Авторами визначені такі типи вправ письмового контролю фахової технічної англійської: продуктивні, репродуктивні та частково репродуктивні групи тестових завдань: multiple-choice test, підстановка, перегрупування, трансформація речень, виправлення помилок, завдання з конструйованою відповіддю, завдання «запитання – відповідь, завдання «переклад». Рекомендовано групувати в одному бланку завдань вправи, починаючи з репродуктивних та частково репродуктивних та закінчувати власне продуктивними вправами. Розглянуто основні принципи проведення письмового контролю: ієрархічність, управління та системність. З метою оптимізації письмового контролю авторами на підставі аналізу наукової літератури та власного досвіду визначено структуру письмової роботи, яка має містити 4-5 завдань, по 5 пунктів у кожному, які охоплюють контроль лексичних одиниць з теми, контекстуальний зміст теми, граматичні категорії теми, а також уміння та навички аудіювання чи фахового письма(“ fill in the gaps”, “correct the mistakes”, та закінчуючи продуктивними вправами на створення власних листів, ділової та напівділової переписки). З метою оптимізації письмового контролю авторами запропоновано угрупувати банк письмових завдань як сукупність різних завдань, які можуть утворювати різні підвиди тестів.