2016
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2016 за Ключові слова "373.57. 048 (042.3)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Компетентнісний підхід до полікультурного навчання вчителів(НТУУ «КПІ», 2016) Ковалинська, І. В.Стаття присвячена виявленню основних вимог до формування компетентностей вчителя в умовах мультикультурного навчального середовища в країнах Західної Європи, та імплементації цих вимог до умов України. Автор вказує, що основні компетентності європейського вчителя –це: вміння працювати в етнічно гетерогенному класі, створювати сприятливу атмосферу для розвитку усіх студентів; уміння співпрацювати з батьками і громадою; розвиток мовних компетентностей. Автором розроблено основи системи полікультурної освіти в Україні, основними структурними компонентами якої є інституційний, цільовий, змістовий, операційно діяльнісний, результативний. Авторка вказує на можливості використання досвіду окремих західноєвропейських країн для розбудови певних компонентів полікультурної освіти в Україні.