2016
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2016 за Ключові слова "378:37.041"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Формування в студентів потреби у професійному самовдосконаленні(НТУУ «КПІ», 2016) Городиська, О. М.У статті охарактеризовано сутність та важливість професійного самовдосконалення для майбутнього педагога. Визначено умови та групу мотивів, які спонукають особистість до самовдосконалення у професійній діяльності. Провідними, на думку автора, є особистісні мотиви, які свідчать про достатньо виражену мотивацію до саморозвитку, усвідомлення важливості гуманістичних цінностей, сформованість чітких життєвих цілей та суб’єктність. Ефективність професійного самовдосконалення залежить від гармонійного поєднання внутрішньої та зовнішньої мотивації, у якій особистісний розвиток має вирішальне значення. Визначено, що основою професійного самовдосконалення є ціннісне ставлення до педагогічної професії. Воно є внутрішньомотивованим та вимагає постійної роботи над собою, розвитку вмінь саморефлексії, самоаналізу, самореалізації, самовиховання та ін.