Бакалаврські роботи (КМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КМ) за Ключові слова "Agile"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективності діяльності інноваційно орієнтованого підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Бичковська, Анна Андріївна; Жалдак, Ганна ПетрівнаДипломна робота на здобуття ступеня бакалавра на тему: «Маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективності діяльності інноваційно орієнтованого підприємства» містить 98 сторінок, 28 таблиць, 7 рисунків. Перелік посилань нараховує 45 найменувань. Метою роботи є дослідження впливу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності та інноваційний розвиток підприємства. Теоретичною основою дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених щодо маркетингових комунікацій інноваційно орієнтованих підприємств, особливостей їх формування та інтегрованого підходу до їх формування. У процесі виконання дипломної роботи застосовувалася сукупність загальних та специфічних наукових методів. У процесі дослідження застосовувалися наступні методи: системний підхід, методи економічного і статистичного аналізу, методи групування. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності та внутрішня документація компанії «Beetroot AB». Результати проведеного дослідження демонструють необхідність вдосконалення маркетингової комунікаційної діяльності компанії «Beetroot AB». На основі результатів проведеного кореляційно-регресивного аналізу було встановлено взаємозв’язки між маркетинговими комунікаціями та інноваційною діяльністю компанії, а також обґрунтовано вплив маркетингових комунікацій на інноваційну діяльність компанії. В роботі було запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної діяльності «Beetroot AB» з урахуванням специфіки діяльності компанії. На основі проведеної оцінки економічної ефективності було визначено, що запропоновані заходи підвищать ефективність діяльності компанії та вплинуть на зростання її інноваційного потенціалу.Документ Відкритий доступ Підвищення інноваційної активності підприємства шляхом створення Agile-команди(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Малишевська, Аліна Олегівна; Кравченко, Марина ОлегівнаДипломна робота першого (бакалаврського) рівня освіти на тему: «Підвищення інноваційної активності підприємства шляхом створення Agile-команди» містить 93 сторінки, 26 таблиць, 4 рисунки, 6 формул, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 34 найменування. Метою роботи є дослідження теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування інноваційної активності підприємства та розроблення рекомендацій щодо її підвищення. Об’єктом дослідження є інноваційна активність підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні аспекти формування інноваційної активності вітчизняного підприємства машинобудівного комплексу. В ході роботи було використано ряд методів дослідження, до яких, зокрема, належать метод аналізу та синтезу, порівняння, фінансово-економічний аналіз, графічний, експертної оцінки. Для отримання аналітичної інформації було використано дані статистичної звітності та внутрішньої документації підприємства. Результати роботи. За результатами проведеного дослідження розроблено проект створення Agile-команди на підприємстві. Така команда забезпечить ефективну міждисциплінарну взаємодію працівників під час розроблення інноваційної продукції та таким чином сприяє підвищенню інноваційної активності підприємства та ефективності його функціонування в цілому. Практичне застосування. Результати роботи можуть бути використані підприємствами, зокрема ПрАТ «Вентиляційні системи», для підвищення інноваційної активності, що дозволить покращити імідж та позиції на ринку, а також застосувати інноваційні методи управління не лише в одному відділі, а й в подальшому трансформувати все підприємство в Agile-організацію.