4. Секція маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 4. Секція маркетингу за Ключові слова "339.138"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Економічні проблеми персоналізованих рекомендацій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Лебеденко, С. О.Документ Відкритий доступ Особливості позиціонування бренду на міжнародних ринках(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Данилюк, А. О.Документ Відкритий доступ Технологія NFT як детермінант розвитку діджитал маркетингу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Гавриш, Ю. О.; Струж, З. АДокумент Відкритий доступ Цифровий маркетинг і штучний інтелект: актуальні аспекти взаємодії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Борисова, Т. М.Документ Відкритий доступ Цифровізація бізнес-процесів під час війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шевченко, О. Л.; Стрілець, А. Ю.Документ Відкритий доступ Інструменти діджитал маркетингу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Галкін, Т. А.; Артеменко, Л. П.