Advanced Linguistics, № 10
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Advanced Linguistics, № 10 за Ключові слова "civic identity"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Гносеологічний компонент формування громадянської ідентичності студентів у Великій Британії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Кравченко, ТетянаУ статті схарактеризовано гносеологічний компонент громадянської ідентичності британського студента, що містить комплекс знань у різних сферах, включаючи політику, історію, економіку, навколишнє середовище та сталий розвиток. Висвітлено три основні групи знань, з-поміж яких: знання своєї самості та критичне саморозуміння, знання та критичне розуміння мови та спілкування, знання та критичне розуміння світу. Зазначено, що гносеологічний компонент громадянської ідентичності забезпечує пізнання оточуючого світу та себе у цьому світі загалом і в своїй країні та громаді зокрема, сприяючи успішній взаємодії з іншими людьми. Наголошено, що саме поняття демократії нерозривно пов’язане з поняттям «громадянська ідентичність» у тому сенсі, що демократичні процеси в державі, як правило, залежать від сформованої у громадян поінформованої та активної громадянської позиції. З’ясовано, що британські педагоги розглядають якісну громадянську освіту протягом усього життя як необхідний базис для формування громадянської ідентичності особистості. Авторка резюмує, що формування громадянської ідентичності студентів у Великій Британії набуває все більшої уваги, підкреслюючи роль демократичних цінностей і прав людини в умовах сьогодення, що базуються на необхідності підтримки сталого суспільства, економіки та екосистем, а також практики сталого способу життя кожної людини. Тому важливим є виховання поінформованих, відповідальних, активних громадян, здатних зробити свій внесок у мирне, толерантне, інклюзивне та безпечне суспільство.