Магістерські роботи (АМЕС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (АМЕС) за Ключові слова "004.921"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Особливості сучасних засобів створення анімаційних тривимірних сцен(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12-15) Денісов, Ростислав Віталійович; Оникієнко, Юрій ОлексійовичАктуальність дослідження. Тривимірне моделювання та анімація зараз використовуються кожен день. Важко уявити сучасній світ без допомоги тривимірних елементів, що використовуються від сфер кіновиробництва, створення ігор та різного аудіо-візуального контенту, до конструкторських моделей, архітектурної візуалізації та надрукованих на 3Д принтері протезів, або будь-яких елементів. Проте, кожна із сфер застосування має свої особливості при створені самих моделей та оточення. Усе це диктується розмірами об’єкта, деталізацією його на екрані, якщо говорити про аудіо-візуальний контент. При створені будь-яких конструкторських елементів необхідна максимальна точність, тому що кожен прорахунок – це людські життя. При створенні комп’ютерних ігор випливають інші особливості: а саме ігри мають буди доступними на максимальній кількості пристроїв, при максимально різних технічних характеристиках самих персональних комп’ютерів, від малобютжетних, із слабкими характеристиками, так і для потужних машин, які застосовують для максимального занурення у ігровий процес. Тож можна зробити висновки, що необхідні моделі ,які будуть максимально спрощені на рівні сітки, але ззовні щоб нічим не відрізнялись від досить деталізованої сітки. Але на даний момент не існує універсальної програми, яка б охоплювала хоча б половину сфер застосування. Тому доцільно створити програму, яка б суміщавала у собі більшу частину можливостей створення під різни сфери застосування. Вибрана тема актуальна тому що універсальна програма для тривимірного моделювання забезпечує: - підвищення продуктивності створення медіаконтенту; - зменшення затрат ресурсів для створення тривимірних сцен; - зменшення витрат ресурсів для створення якісного медіаконтенту. Метою дослідження є аналіз існуючих програм для створення тривимірних анімаційних сцен, що використовуються у відео та ігровому виробництві, а також виявлення переваг та недоліків обраних програм, на прикладі створення демонстраційної типової сцени та надання рекомендацій для створення універсальної програми, яка забезпечує виконання більшої кількості етапів створення кіно-сцени чи гри. Об’єкт дослідження – програмне забезпечення що використовуються для створення тривимірних анімаційних сцен. Предмет дослідження – методи моделювання Hard-Surface та органічних об’єктів, під різні сфери застосування із їх особливостями при створенні. Методи дослідження – теоретично-аналітичний і практичний аналіз засобів та програм для створення тривимірних анімаційних сцен. Наукова новизна отриманих результатів: на практичному прикладі проведено аналіз залежності швидкості прорахунку зображення та його якості від кількості обраних шарів прорахунку зображення. Практичне значення одержаних результатов: запропоновано універсальну програму, у якій враховано особливості створення під різні необхідності та застосування. Апробація результатів дисертації: Доповідь на міжнародній студентській науковій конференції «РОЗВИТОК СУСПІЛЬСТВА ТА НАУКИ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ» 2020 р.Документ Відкритий доступ Створення 3D моделі комплексу будівель в програмі Blender(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Вакуленко, Сергій Юрійович; Філіпова, Наталія ЮріївнаАктуальність дослідження - кожний з нас під час роботи за комп’ютером взаємодіє з тривимірною графікою. Зазвичай ми просто цього не звертаємо уваги: ідеальні елементи оформлення, анімовані зображення та 3Д моделі – це вже звичні складові реклами та інтернет-додатків. Сьогодні на основі тривимірної графіки створюють точні копії об’єкта, втілюють у життя колись нереальні дизайнерські задумки. 3Д технології приносять користь людствуі великий прибуток спеціалістам сфери. Розпочати вивчення 3Д моделювання в університеті – це зробити старт у професії. На момент випуску з інституту ви будете на достатньому рівні, щоб стати необхідним для ринку молодим фахівцем. Вибрана тема актуальна тому що універсальна програма для тривимірного моделювання забезпечує: - підвищення продуктивності створення медіаконтенту; - зменшення затрат ресурсів для створення тривимірних сцен; - зменшення витрат ресурсів для створення якісного медіаконтенту. Метою роботи – створення візуальної моделі, розробка якісних текстур що дає змогу чітко бачити загальну картину замовнику та виконавцям будівельних робіт. Об’єкт дослідження реконструкція комплексу будівель по вул. Завокзальна, 41 у м. Бориспіль Київської області. Предмет дослідження для створення 3D-моделі обираємо програму Blender. Дане програмне забезпечення дозволяє моделювати, анімувати, текстурувати 3D-об’єкти. Інтерфейс програми зручний і не вимагає особливих навичок для управління додатком. Практичне значення. Створення тривимірних моделей та виконання процедури текстурування. На основі сформульованих вимог та вхідних даних за допомогою програмної системи було створення та редагування тривимірної графіки створюються 3D моделі споруд та обладнання. Насамперед створені високодеталізовані або високополігональні моделі. За підсумками цих моделей генерується текстура нормалей. Залежно від необхідної кількості рівнів деталізації, проводиться поетапне зниження полігональності моделі. З допомогою графічних редакторів створені основні текстури. Налаштовані матеріали основних текстур та текстур нормалей. Мета дослідження. Дослідити основні програми для тривимірного моделювання; провести аналіз методів моделювання різних об’єктів; у різних програмах для порівнянь їх особливостей, виявлення переваг та недоліків; практична реалізація проекту. Структура та обсяг роботи. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків та додатків. У вступі коротко описана проблематика роботи, обґрунтовується її актуальність, наводиться оцінка сучасного стану досліджуваної області. У першому розділі детально розглядається область дослідження, наводяться існуючі моделі подання, виявляються їх переваги, недоліки , огляд та аналіз існуючих розробок, Аналіз засобів розробки та вибір технології проектування, загальний алгоритм реалізації проекту. Другий розділ присвячено загальні положення проєкту реконструкції комплексу будівель по вул. Завокзальна, 41 у м. Бориспіль київської області, Коротка характеристика району та майданчика будівництва, Основні техніко-економічні показники. Третій розділ описує практичну частину проекта. Детально зображується процес створення моделювання об’єктів, налаштування й застосування матеріалів та встановлення джерел світла.