Кафедра менеджменту (КМ)
Постійне посилання на фонд
Припинила існування 01.07.2021 р. згідно наказу НАКАЗ НУ/31/2021 ВІД 19.02.2021
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту (КМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 498
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Enterprise economy(NTUU «КPI», 2016) Guk, Olga Volodymyrivna; Kuznietsova, Kateryna OleksandrivnaДокумент Відкритий доступ Enterprise economy(NTUU «КPI», 2016) Guk, Olga Volodymyrivna; Kuznietsova, Kateryna OleksandrivnaДокумент Відкритий доступ HR менеджмент: конспект лекцій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Артеменко, Ліна Петрівна; Пічугіна, Марина АнатоліївнаНавчальний посібник дисципліни «HR менеджмент: конспект лекцій» складено відповідно до освітньої програми 07 "Управління та адміністрування" спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації «Менеджмент і бізнес адміністрування». Навчальна дисципліна належить до циклу професійної підготовки. Статус навчальної дисципліни обовязкова. Обсяг навчальної дисципліни 5 кредитів ЄКТС. Міждисциплінарні зв’язки: програма упорядкована відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра, складена у відповідності до місця та значення дисципліни за структурно-логічною схемою. Якість та успішність її засвоєння залежать від наявності у студентів, що опановують курс, певної бази знань з таких нормативних дисциплін як “Мікроекономіка”, “Економіка підприємства”, “Менеджмент”, “Маркетинг”.Документ Відкритий доступ HR-менеджмент. Конспект лекцій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Шкробот, Маріна Володимирівна; Ведута, Людмила ЛеонідівнаКонспект лекцій з дисципліни «HR-менеджмент» складено відповідно до освітньо-професійної програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування», підготовки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 073 «Менеджмент». Навчальна дисципліна належить до циклу професійної підготовки. Статус навчальної дисципліни – нормативна. Значна увага приділена аспектам HR-менеджменту підприємства в умовах зовнішніх викликів та загроз; розглянуто питання HR планування й приділено увагу новим трендам у професійному наборі персоналу, як з точки зору HR-менеджмера так і з точки зору працівника; формування колективу та вплив на ступінь його згуртованості й соціального розвику; оцінювання та атестація; система показників ефективносіт HR-менеджменту. Для більш грунтовного овоодіння теоретичним матеріалом подано запитання для самоконтролю. Посібник стане у нагоді студентам технічних та економічних спеціальностей, які прагнуть опанувати дисципліну «HR-менеджмент».Документ Відкритий доступ HR-менеджмент. Навчально-методичний комплекс дисципліни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Шкробот, Маріна Володимирівна; Ведута, Людмила ЛеонідівнаВ навчально-методичному комплексі дисципліни «HR-менеджмент» для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» подано навчально-тематичний план дисципліни, методичні поради до вивчення лекційного матеріалу, практичних занять, тематика самостійної роботи студентів. Надані завдання для перевірки знань студентів та критерії поточного та підсумкового контролю. Навчально-методичний комплекс стане у нагоді студентам технічних та економічних спеціальностей, які прагнуть опанувати дисципліну «HR-менеджмент».Документ Відкритий доступ International economic law: lectures(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020) Saloid, Stanislav; Redko, KaterynaДокумент Відкритий доступ International economic law: practice(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020) Saloid, Stanislav; Redko, KaterynaInterdisciplinary Relations: The discipline "International Economic Law" is based on the discipline "International Economic Activity of Ukraine" International Economic Law, in turn, is the basis for teaching such courses as International Consulting and International Insurance.Документ Відкритий доступ International management(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020) Pichugina, M. A.Документ Відкритий доступ Oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчне зaбезпечення рoзвитку мiжнaрoднoї дiяльнocтi пiдприємcтвa (нa приклaдi ТOВ «Пoлiпрoмcинтез»)(2018) Мацько, Надія Миколаївна; Кузнєцова, Катерина ОлександрівнаМaгicтерcькa диcертaцiя нa здoбуття cтупеня мaгicтрa нa тему: «Oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчне зaбезпечення мiжнaрoднoї дiяльнocтi пiдприємcтвa (нaприклaдi ТOВ «Пoлiпрoмcинтез»)» мicтить 126 cтoрiнoк, 46 тaблиць, 20 риcункiв, 27 фoрмул. Перелiк пocилaнь нaрaxoвує 76 нaйменувaнь. Aктуaльнicть теми. Oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчне зaбезпечення є вaжливим фaктoрoм рoзвитку мiжнaрoднoї дiяльнocтi пiдприємcтвa. В умoвax динaмiчниx змiн зoвнiшньoгo тa внутрiшньoгo екoнoмiчнoгo cередoвищa ефективне здiйcнення мiжнaрoднoї дiяльнocтi зaлежить вiд cкooрдинoвaнoї тa нaлaгoдженoї рoбoти cиcтеми упрaвлiння. Ефективнa мiжнaрoднa дiяльнicть cприяє вiдтвoренню екcпoртнo-iмпoртнoгo пoтенцiaлу пiдприємcтвa, пiдвищенню кoнкурентo cпрoмoжнocтi тoвaрiв нa cвiтoвиx ринкax, фoрмувaнню рaцioнaльнoї cтруктури екcпoрту й iмпoрту. Уcпiшнa реaлiзaцiя зoвнiшньo-екoнoмiчнoї дiяльнocтi пiдприємcтвa мoже бути дocягнутa зa умoви вiдпoвiднoгo зaбезпечення oргaнiзaцiйними зaxoдaми тa екoнoмiчними ресурсами. Зв’язoк рoбoти з нaукoвими прoгрaмaми, плaнaми, темaми. Мaгicтерcькa диcертaцiя нa здoбуття cтупеня мaгicтрa викoнувaлacь в Нaцioнaльнoму теxнiчнoму унiверcитетi Укрaїни «Київcький пoлiтеxнiчний iнcтитут iменi Iгoря Ciкoрcькoгo» вiдпoвiднo дo плaнiв нaукoвиx дocлiджень кaфедри менеджменту зa темoю «Oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчне зaбезпечення рoзвитку мiжнaрoднoї дiяльнocтi пiдприємcтвa (нa приклaдiТOВ «Пoлiпрoмcинтез»)» (№ ДР 0117U005640). Рoль aвтoрa пoлягaє в рoзкриттi cутнocтi oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчнoгo зaбезпечення мiжнaрoднoї дiяльнocтi пiдприємcтвa, йoгo aнaлiзу нa пiдприємcтвi в умoвax мiжнaрoднoгo бiзнеcу тa прoпoзицiї щoдo удocкoнaлення oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчнoгo зaбезпечення дiяльнocтi пiдприємcтвa. Метa рoбoти пoлягaє у рoзрoбцi прoгрaми удocкoнaлення oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчнoгo зaбезпечення мiжнaрoднoї дiяльнocтiпi дприємcтвa. Зaвдaння рoбoти включaють в cебе: – дocлiдження теoретичниx зacaд oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчнoгo зaбезпечення рoзвитку мiжнaрoднoї дiяльнocтi пiдприємcтвa – дocлiдження дiючoї cиcтеми oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчнoгo зaбезпечення мiжнaрoднoї дiяльнocтi пiдприємcтвa тa виявлення її недoлiкiв; – рoзрoблення рекoмендaцiй, щoдo вдocкoнaлення oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчнoгo зaбезпечення мiжнaрoднoї дiяльнocтi пiдприємcтвa. Oб’єктoм дocлiдження є oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчне зaбезпечення мiжнaрoднoї дiяльнocтi пiдприємcтвa. Предметoм дocлiдження є cукупнicть теoретичниx, метoдичниx тa прaктичниx acпектiв aнaлiзу, oцiнювaння тa рoзвитку oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчнoгo зaбезпечення мiжнaрoднoї дiяльнocтi пiдприємcтвa. У мaгicтерcькiй диcертaцiї булo викoриcтaнo тaкi метoди дocлiдження: теoретикo-метoдoлoгiчний, cтaтиcтичнo-екoнoмiчний, пoрiвняння, iндекcний, екcпертниxoцiнoк, грaфiчний, екoнoмiкo-мaтемaтичний тa iншi метoди екoнoмiчнoгo oбґрунтувaння, aтaкoж cиcтемaтизaцiя тa узaгaльнення. Нaукoвa нoвизнa дocлiдження пoлягaє у тaкoму: – удocкoнaленo oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчне зaбезпечення рoзвитку мiжнaрoднoї дiяльнocтi пiдприємcтв з вирoбництвa медичнoгo oблaднaння шляxoм виxoду пiдприємcтв нa єврoпейcький ринoк oблaднaння для гiдрoтерaпiї тa пoкрaщення йoгo нoрмaтивнo-прaвoвoї бaзи для змiцнення вирoбничoї пoтужнocтi пiдприємcтвa; – дicтaли пoдaльшoгo рoзвитку теoретичнi зacaди oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчнoгo зaбезпечення пiдприємcтв в умoвax змiннocтi зoвнiшньoгo cередoвищa тa нaукoвo-метoдичнi пiдxoди дooцiнювaння ефективнocтi мiжнaрoднoї дiяльнocтi пiдприємcтв.Документ Відкритий доступ Project management(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2017) Dovgan, L. E.; Mokhonko, A. А.; Artemenko, L. P.Документ Відкритий доступ Project management(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2017) Dovgan, L. E.; Mokhonko, A. А.; Artemenko, L. P.Документ Відкритий доступ Антикризове управління на підприємстві(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Кириченко, Ольга Сергіївна; Жигалкевич, Жанна МихайлівнаМагістерська дисертація на тему: «Антикризове управління на підприємстві» містить 122 сторінки, 14 таблиць, 10 рисунків. Перелік посилань нараховує 100 найменувань. Актуальність теми дослідження. Сучасна економіка характеризується високим ступенем невизначеності, швидко мінливим внутрішнім і зовнішнім середовищем, коливаннями ринкових умов, величиною витрат і прибутку. Велика кількість організацій перебуває у складній ситуації, коли витрати перевищують доходи і замість прибутку вони отримують збитки, стають неплатоспроможними, фінансово нестабільними, а їх ділова діяльність порушується. Однією з головних цілей антикризового управління є виживання організації у кризовій ситуації та вихід з кризового стану, використання заходів щодо поліпшення її здоров’я. Метою магістерської дисертації є теоретичне та практичне дослідження кризових явищ та формування ефективної антикризової політики на підприємствах Мета роботи обумовила постановку наступних завдань: визначити сутність та особливості антикризового управління підприємств; обґрунтувати принципи системи антикризового управління на підприємстві; виокремити методичні засади оцінювання антикризового управління підприємства; здійснити діагностику організаційно-економічного стану підприємства; проаналізувати використання технологій формування комунікацій на підприємстві; оцінювання ефективності маркетингової політики підприємства; оптимізувати організаційну структуру; запропонувати систему маркетингових комунікаційних процесів на ТОВ «ПРИЗ» як антикризовий захід; Об'єктом дослідження є антикризове управління. Предмет дослідження: теоретичні та науково-методичні положення щодо формування системи антикризового управління на підприємстві. Методи дослідження: наукове узагальнення (у визначенні сутності процесів і систематизації їх складових); системний підхід (у визначенні підходів до формування кадрової політики); формування таблиць, діаграм, графіків – для наочного подання результатів теоретичних і практичних досліджень; класифікація, наукова абстракція, системний і комплексний аналіз, економічний аналіз (при оцінці фінансового становища компанії); розрахунок і аналіз, ряди динаміки і порівняння – для порівняння економічних процесів підприємницької діяльності по роках., експертний метод, метод порівняння. Наукова новизна: на основі системного підходу запропоновано методичні засади формування антикризової політики на підприємстві на основі виокремлення усіх переваг та недоліків діяльності підприємства; на основі проведеного аналізу організаційно-економічної діяльності підприємства запропоновано інтеграційні напрямки системи комунікацій з корпоративною системою управління. Практичне значення: одержаних результатів полягає в тому, що розроблені методичні підходи й обґрунтовані теоретичні положення, викладені в випускній кваліфікаційній роботі, доведені до рівня практичних рекомендацій і використовуються на ТОВ «ПРИЗ» (Акт про впровадження результатів дослідження №21 від 12.11.2020).Документ Відкритий доступ Бренд-менеджмент. Конспект лекцій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Кузнєцова, Катерина ОлександрівнаНабуття основних знань із дисципліни «Бренд-менеджмент» з метою стабілізації та розвитку економіки України є актуальним завданням сучасної освіти та науки в епоху глобалізації, що стирає національні та культурні границі між державами і символізує тріумфальну ходу глобальних корпорацій та брендів. Тому потреба мати свій власний, неповторний образ, є важливою як ніколи. У навчальному посібнику наводяться основні теми та матеріали до вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» для полегшення сприйняття інформації студентами на лекціях та системності викладання. За своїм змістом навчальний посібник відповідає програмі навчальної дисципліни «Бренд-менеджмент» . Розраховано на студентів економічних та управлінських спеціальностей вищих навчальних закладів.Документ Відкритий доступ Бізнес-моделювання проекту впровадження продуктових інновацій на підприємстві(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Сидорчук, Валерія Валеріївна; Кравченко, Марина ОлегівнаДипломна робота першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на тему: «Бізнес-моделювання проекту впровадження продуктових інновацій на підприємстві» містить 86 сторінок, 19 таблиць, 16 рисунків, 4 додатки. Перелік посилань нараховує 40 найменувань. Метою роботи є опрацювання теоретичних, методичних та практичних засад бізнес-моделювання та на їх основі розроблення бізнес-моделі проекту впровадження продуктових інновацій на підприємстві. Теоретичною основою дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених щодо бізнес-моделювання інноваційних проектів. У процесі виконання дипломної роботи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти застосовувалася сукупність загальних та специфічних наукових методів. Зокрема, системний підхід, методи групування, аналізу, синтезу, статистичного та економічного планування. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності та внутрішня документація ПрАТ «МХП». Результати дослідження інноваційної діяльності та вивчення поточної бізнес-моделі підприємства відображають необхідність впровадження продуктових інновацій з метою підвищення показників господарської діяльності підприємства. В дипломній роботі було запропоновано бізнес-моделювання проекту впровадження продуктової інновації та економічне обґрунтування доцільності реалізації проекту. Застосування результатів проведеного у роботі дослідження дозволить ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» підвищити власну конкурентоспроможність за рахунок вдосконалення існуючої бізнес-моделі, наростити інноваційний розвиток та загальний прибуток.Документ Відкритий доступ Бізнес-планування розширення діяльності підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Вітченківський, Олег Ігорович; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДипломна робота на тему:«Бізнес-планування розширення діяльності підприємства» містить 90 сторінок, 23 таблиці, 23 рисунка, 15 формул, 3 додатка. Перелік посилань нараховує 31 найменування. Метою дослідження є: розробка та обґрунтування бізнес-плану розширення діяльності підприємства. Об'єктом дослідження є: діяльність підприємства ТОВ «Мамалюк» Предметом дослідження є: сучасні теоретичні та практичні підходи бізнес-планування розвитку та розширення діяльності ТОВ «Мамалюк» спрямованих на забезпечення стійкої позиції підприємства на ринку. У процесі виконання дипломної роботи було використано такі методи дослідження: системний підхід (який дозволив виявити проблеми підвищення ефективності діяльності підприємства), метод економічного аналізу (на основі якого була здійснена діагностика фінансового стану підприємства), метод експертної оцінки (для дослідження потенціалу підприємства), метод порівняння (за допомогою якого була визначена конкурентоспроможність компанії) та графічний метод (для представлення результатів дослідження). Практична значущість. Результати проведеного дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами, що здійснюють свою діяльність на кондитерському ринку, для забезпечення розвитку та ефективного зростання діяльності, зокрема ТОВ «Мамалюк», для розробки бізнес-плану з розширення діяльності та виробництва супутніх товарів. Ключові слова: бізнес-планування, бізнес-план, конкурентоспроможність, потенціал, розширення діяльності підприємства.Документ Відкритий доступ Венчурне фінансування інноваційного проекту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Козлюк, Марія Олександрівна; Кравченко, Марина ОлегівнаМагістерська дисертація на тему «Венчурне фінансування інноваційного проекту» містить 100 сторінок, 17 таблиць, 5 рисунків. Перелік посилань нараховує 97 найменувань. Магістерська робота виконувалася згідно з планом наукових досліджень факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» у межах науково-дослідної теми «Управління розвитком інноваційного підприємництва в умовах неоіндустріальної економіки» (номер державної реєстрації 0118U100598), де автором розроблено теоретичні та науково-практичні рекомендації щодо венчурного фінансування інноваційного проекту промислового підприємства. Розглядаючи венчурний капітал в системі інноваційних процесів в економіці, варто зазначити, що він не просто тісно пов'язаний з інноваціями. Він є критичним чинником в інноваційному процесі. Технологічні революції, що призвели до трансформації цілих галузей економіки, очолювалися фірмами з підтримкою венчурним капіталом. Результатами венчурного бізнесу є виникнення нових ідей, нових і вдосконалених продуктів або технологічних процесів, (інновацій), які можуть мати уречевлену чи не уречевлену форму. Венчурне фінансування передбачає експертизу інноваційних проектів венчурними інвесторами щодо доцільності інвестицій. Венчурні інвестори хочуть бути впевненими, що можливі доходи від проекту будуть достатніми для покриття витрат. Метою даної наукової праці є дослідження теоретичних засад венчурного фінансування інноваційних проектів, а також аналіз інноваційної діяльності ПРАТ «Новокраматорський машинобудівний завод». Об’єктом дослідження магістерської дисертації є інноваційно-інвестиційна діяльність підприємства. Предметом дослідження є теоретичні на науково-практичні положення, що визначають особливості реалізації процесу венчурного фінансування інноваційного проекту ПрАТ «Новокраматорський машинобудівний завод». Для дослідження використано загальні методико-теоретичні положення, моніторинг та процес діяльності венчурного фінансування з використанням наступних загальнонаукових і спеціальних методів наукового пізнання. Наукова новизна одержаних результатів полягає у поглибленні теоретичних та науково-методичних основ функціонування венчурного капіталу як джерела фінансування інноваційної діяльності.Документ Відкритий доступ Вибір стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Николаїшин, Наталія Петрівна; Чорній, Вікторія ВалеріївнаДипломна робота на тему: «Вибір стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» містить 80 сторінок, 18 таблиць, 7 рисунків, 10 формул, 3 додатків. Перелік посилань нараховує 40 найменувань. Метою роботи є розроблення стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Предметом дослідження є сукупність практичних рекомендацій щодо вибору стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Методи дослідження: в процесі виконання дипломної роботи освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» застосовувалась сукупність загальних та специфічних наукових методів: зокрема аналіз зовнішнього середовища, внаслідок якого було визначено вплив факторів зовнішнього середовища прямого і непрямого впливу на діяльність підприємства; аналіз діючих стратегій, який дозволив визначити ступінь досягнення цілей; аналіз потенціалу підприємства, за допомогою якого було визначено сильні та слабкі сторони підприємства; SWOT-аналіз – при дослідженні було виявлено проблеми у діяльності підприємства та альтернативи їх вирішення; матричні методи, за допомогою яких було визначено подальшу стратегію розвитку підприємства. Результати роботи: під час виконання дипломної роботи було визначено стратегію, яка дозволяє підвищити ефективність організації, а саме стратегію зростання. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема ТОВ «Фарадей Електронікс» для зміцнення стратегії. Пропозиції щодо можливих напрямів продовження досліджень: перспективними напрямами продовження досліджень можуть бути використання нових технологій, підвищення виробничої потужності організації, альтернативні шляхи розвитку підприємства, визначення та обґрунтування інших шляхів підвищення ефективності діяльності підприємства.Документ Відкритий доступ Вибір стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Лютенко, Дар’я Дмитрівна; Чорній, Вікторія ВалеріївнаДипломна робота освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» на тему «Вибір стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» містить 79 сторінок, 24 таблиці, 21 рисунок, 11 формул, 4 додатки. Перелік посилань нараховує 46 найменувань. Метою дослідження є: розробка практичних рекомендацій щодо вибору стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Об'єктом дослідження є: зовнішньоекономічна діяльність підприємства ТОВ «Трау Нутришин Україна». Предметом дослідження є: сукупність теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо вибору стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: системний підхід для дослідження проблем підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства, фінансовоекономічний аналіз для дослідження стану зовнішньоекономічної діяльності підприємства, графічний для наочного представлення результатів дослідження, порівняльний для виявлення спільних рис економік країн з метою визначення оптимальних обсягів збуту. Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами комбікормової галузі для розробки власної стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності в сучасних умовах, зокрема ТОВ «Трау Нутришин Україна». Можливими напрямами продовження досліджень можуть бути альтернативні шляхи виходу підприємства на зовнішній ринок, розроблення та обґрунтування іншої стратегії розвитку ЗЕД підприємства.Документ Відкритий доступ Виконання та захист дипломних робіт на здобуття ступеня бакалавра(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Дергачова, Вікторія Вікторівна; Бояринова, Катерина Олександрівна; Коцко, Тарас АркадійовичДокумент Обмежений Внешнеэкономическая деятельность предприятий(НТУУ «КПИ», 2015) Дунская, Алла Рашидовна