2022
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2022 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 81
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ About one approach to the formal assessment for the qualification of commercial bank credit analysts(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Zhukovska, OlgaДокумент Відкритий доступ Algorythm Of Marketing Decision Making(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Yudina, NataliyaДокумент Відкритий доступ Asian tigers’ experience of export-oriented industrialization: is it relevant for modern Ukraine?(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Ivanov, YevhenДокумент Відкритий доступ Content and principles of economic harmonization of interests of industrial enterprises(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Klymchuk, Maryna; Anna, Kukharuk; Tetiana, Ivanova; Kateryna, RedkoThe article is devoted to the problems of harmonizing the economic interests of enterprises under the conditions of destabilizing factors of the external environment. The theoretical basis of the research is the work of foreign and domestic scientists. The study is based on a systems approach, the economic theory of development based on resources, and the theory of economic harmonies. The content of the concept of "harmonization of the economic interests of the enterprise" is defined, under which it is proposed to understand the process of harmonizing the economic interests of the enterprise and the interests of other subjects of the external environment, which provides for the reduction of the imbalance in the resource provision of all market participants and enables the further commercially successful activity of the enterprise on the basis of innovative activity, corporate social responsibility, and sustainable development. The following principles of harmonizing the interests of industrial enterprises are highlighted: complexity, planning, limitations, competitiveness, environmental friendliness, balance, continuity, and efficiency. The obtained results deepen scientific developments regarding the need for economic harmonization of domestic industrial enterprises. The structure of the balance sheet of economic entities in Ukraine for the period 2019–2021 is shown. The types of economic activity characterized by the dominance of the share of non-current assets in the total assets of the respective enterprises are highlighted. The need to consider the dependence of businesses on material costs when determining ways to harmonize their economic activity is emphasized. Areas of ensuring the harmonization of economic interests of economic entities are highlighted, namely: innovative cooperation; optimization preservation and focusing strategy; digitalization of business.Документ Відкритий доступ Content and principles of the industrial enterprises interests economic harmonization in a crisis(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Klymchuk, Maryna; Kukharuk, Anna; Ivanova, Tetiana; Redko, KaterynaДокумент Відкритий доступ Economic “Butterfly” and futurology of the war in Ukraine(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Nataliya, YudinaДокумент Відкритий доступ Features of the formation of investment attractiveness of Ukraine in the conditions of Industry 4.0(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Skorobogatova, Natalia; Desna, AnastasiiaДокумент Відкритий доступ Fund indexes and economic indicators behavior as crisis red flags(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Mazhara, Glib; Sazonova, MariiaДокумент Відкритий доступ Impact-інвестування: світовий досвід та перспективи застосування в Україні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Скоробогатова, Н. Є.; Дорошенко, О. С.Документ Відкритий доступ Modeling the development strategy of alternative energy industry enterprises in conditions of martial law and postwar(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Chernousova, Zhanna; Stepanchuk, KaterynaДокумент Відкритий доступ Restructuring the industry: from research and production associations to small and medium businesses?(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Gerasymchuk, VasylДокумент Відкритий доступ Risk management instruments of EU energy security: through integration into efficiency(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Okhrimenko, Oksana; Manaienko, IrynaДокумент Відкритий доступ Specifics of management of international contracts in the conditions of COVID-19(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Chornii, Viktoriia; Derhachov, YevgenДокумент Відкритий доступ The impact of human resource logistics on the sustainable development of companies(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Shevchuk, Olena; Roschina, NadiiaДокумент Відкритий доступ The war and the global food crisis: consequences and ways to overcome(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Okhrimenko, OksanaДокумент Відкритий доступ User-generated content. structural model of trust formation(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Lebedenko, Serhii; Gnitetskyi, YevhenДокумент Відкритий доступ Активізація залучення потенціалу для забезпечення розвитку регіональних економічних систем(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Дергалюк, М. О.; Тульчинська, С. О.Документ Відкритий доступ Аналіз впливу логістичних затрат в кластерах індустріального симбіозу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шевчук, Н. А.; Мацишина, О. В.Документ Відкритий доступ Аспекти впровадження проєктно-орієнтованого управління в діяльність закладів охорони здоров’я(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Деренська, Я. М.Документ Відкритий доступ Бренд як фактор успішного маркетингу (на прикладі бренду футбольного клубу)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Поручинська, І. В.; Поручинський, В. І.; Слащук, А. М.У статті досліджено різні погляди науковців відносно змісту понять «бренд» та «брендинг». Узагальнено визначення поняття «спортивний бренд», як ресурсу, на основі якого реалізується функція впливу на цілісне сприйняття і споживчий вибір. Визначено, що серед спортивних брендів сучасності важлива роль надлежить футбольним брендам. З’ясовано фактори, які впливають на вартість бренду футбольного клубу. Виокремлено складові елементи бренду футбольного клубу, які забезпечують його максимальну унікальність для створення єдиного образу мислення споживачів. Подано рейтинг найдорожчих футбольних брендів світу у 2022 році за даними консалтингової компанії з оцінки брендів Brand Finance. Охарактеризовно особливості розвитку найдорожчих футбольних брендів у 2021–2022 років. Зазначено, що основним завданням маркетингу для футбольних брендів є покращення їх іміджу, враховуючи соціальноекономічні та політичні умови, які мають найбільший вплив.