Бакалаврські роботи (КГ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КГ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 36
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Розробка фірмового стилю та художньо-технічне оформлення бренд-буку торгівельної марки "ICE-DOG PETSHOP"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бударіна, Софія Максимівна; Коренюк, Юрій ОлександровичДля бакалаврської роботи було обрано торгівельну марку «ICE-DOG PETSHOP» з продажу спортивної амуніції для собак. Формат видання 90×60/16, у міліметрах 215×145, орієнтація – горизонтальна, гарнітура – Swis721 Lt Bt Light та Carena Regular, основний кегль – 12 pt, у деяких випадках кегль може відрізнятися. Щільність паперу складає 120 г/м2. Даний проект є повністю авторською роботою, за основу взято лише назву торгівельної марки «ICE-DOG PETSHOP» та напрям діяльності компанії. Головним завданням було розробити новий стиль оформлення для торгівельної марки аби привернути нових клієнтів та покращити взаємодію компанії з наявними покупцями. А також представити проект у вигляді бренд-буку. Перший розділ «Особливості розробки фірмового стилю та проектування сучасних бренд-буків». Даний розділ присвячений історичним аспектам появи такого поняття як «фірмовий стиль», історичним прикладам бренд-буків, а також вивченню процесу створення фірмового стилю та бренд-буку. В ньому описуються основні етапи розробки фірмового стилю, включаючи визначення цільової аудиторії, аналіз конкурентів, розробку логотипу, кольорової палітри та інших важливих елементів брендингу. Також в розділі розглядаються сучасні підходи до проектування бренд-буків, які дозволяють забезпечити єдність та консистентність бренду на всіх його проявах, від дизайну продукту до рекламної кампанії. При цьому звертається увага на те, як правильно створювати та використовувати різноманітні бренд-елементи, такі як шрифти, графічні елементи, фотографії та інші. Розділ містить рекомендації та приклади успішних кейсів створення фірмового стилю та бренд-буків, які можуть стати корисними для практикуючих дизайнерів та маркетологів. Другий розділ «Проектування та художньо-технічне оформлення нового видання» містить інформацію щодо процесу створення макету та усіх його складових. У розділі описано процес розробки логотипу, кольорової палітри, шрифтового рішення, прикладів рекламних банерів тощо. А також оформлення фірмового стилю у формат бренд-буку. Третій розділ «Розробка технологій виготовлення видання» присвячений процесу створення та виготовлення друкованих та електронних видань. У ньому розглядаються різні технології друку, включаючи офсетний, цифровий та широкоформатний друк, а також технології електронного видавництва. У розділі детально описуються етапи виготовлення видання, включаючи верстку, редагування, коректуру, оформлення дизайну та підготовку до друку. Також в ньому розглядаються питання вибору матеріалів, типів обкладинок та способів брошурування. До розділу також включені рекомендації щодо вибору технології виготовлення видання залежно від його характеристик та вимог, а також поради щодо взаємодії з друкарськими підприємствами та вибору оптимальних умов співпраці. А також розрахункові дані, за допомогою яких можна зрозуміти кількість потрібних витратних матеріалів. Таким чином була проведена довготривала робота аби бренд-бук мав досконалий вигляд та допоміг компанії привернути нових клієнтів і покращити взаємодію з наявними покупцями.Документ Відкритий доступ Розробка фірмового стилю та художньо-технічне оформлення бренд-буку української торгівельної марки «NASHI»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Уніченко, Вікторія Олександрівна; Оляніна, Світлана ВалеріївнаУ якості бакалаврської роботи було обрано розробка дизайну фірмового стилю для української торгової марки «NASHI» і оформлення друковоного брендбуку на 22 сторінки. Формат видання 32×45/2, 250×176 мм, скіплений на пружині, гарнітура Arial, кегль основного тексту - 14 пт. Такий формат брендбуку доцільний при створені корпоративного стилю для різних компаній, оскільки цей документ може використовуватись на призентаціях, та слугує співробітникам, як інструкція по використанню айдентики. Основною метою роботи було привернення уваги до української айдентики, та розробити унікальний фірмовий стиль оформивши його у вигляді друкованого брендбуку.Документ Відкритий доступ Художньо технічне оформлення та поліграфічне виконання казки «Дівчинка зі сірниками» Ганса Крістіана Андерсена(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Соколов, Максим Сергійович; Петренко-Заневський, Олег ВасильовичДля написання диплому було обрано казку Ганса Крістіана Андерсена «Дівчинка зі сірниками». Вперше казка вийшла друком у грудні 1845 року. Із усіх казок Андерсена було обране саме це видання. Багато людей знайомі з його творами, але мало хто знає, що в колекції автора існує така драматична, за змістом невелика розповідь. Його робота змушує задуматись про основні проблеми людства, як в минулому так і в сучасних реаліях через прочитану казку. Тому і була обрана ця тема, для популяризації і актуалізації даної проблематики, яке доповідається в його роботі. За планом макету, потрібно було розробити не менше 20 розворотів, але за змістом казка невелика. Тому було вирішено вкластися в мінімальну кількість розворотів ( 20 ) та доповнити зміст ілюстративним матеріалом. На кожен розворот книжки була розроблена 1 ілюстрація, тобто 20 ілюстрацій включно. Тим самим це збільшить кількість сторінок і буде краще сприйматись сюжет. Формат видання 84x108, після обрізу 130х200 мм. Основна гарнітура Papyrus, кегль 17 pt. В першому розділі було досліджено процес створення казки, аналіз головної героїні, хронологія створення ілюстрацій і проблематика сюжету казки в сучасному контексті. В другому розділі була розробка художньо технічного оформлення казки. Художні особливості і порівняння з іншими сучасними роботами. В третьому розділі було розроблено конструктив видання. Весь перелік використаних програм і техніки. Останні сторінки закінчуються висновком і переліком усіх використаних джерел.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення збірки віршів Т. Шевченко(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Пушкаренко, Марія Святославівна; Гулєвич, Сергій ОлександровичДля бакалаврської роботи було вибрано збірку віршів Т. Шевченка. Формат видання 90×60/16, біля міліметрів 210×148, гарнітура – CenturyGothic, Sylfaen та Broadway, основний кегль – 25 pt. Щільність паперу 2 складає 100 г/м . Головним завданням було показати книгу в новій сучасній інтерпретації, яка зможе зацікавити читача та привернути його увагу до віршів класика. Перший розділ «Особливості офомлення класичної української художньої літератури» описував особливості ілюстрування художньої літератури. Також був проведений аналіз попередніх видань збірок віршів Т. Шевченка починаючи з першої 1840 року до сучасних. Другий розділ «Проектування та художньо-технічне оформлення нового видання» містить інформацію щодо процесу створення макету та всіх його складових, розроблена концепція видання. Третій розділ «Розробка технологій виготовлення видання» – містить таблиці, до яких внесено дані, щодо класифікації видання за ДСТУ, розроблена блок-схема технологічного процесу, побудована маршрутно-технологічна карта а також розрахункові дані, за допомогою яких можна зрозуміти кількість потрібних витратних матеріалів. Таким чином було виконане художньо-технічне оформлення збірки віршів Т.Шевченко.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання ботанічної енциклопедії "Мова квітів. Ілюстрований путівник в квітковий етикет"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Постернак, Альона Іванівна; Пшенична, Мирослава ВасилівнаДля бакалаврської роботи було обрано художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання ботанічної енциклопедії "Мова квітів. Ілюстрований путівник в квітковий етикет". Створення книги, її текстова частина та ілюстративна опиралась на вже існуючих раніше виданнях на дану тематику. Аудиторія читачів була визначена як доросла аудиторія, яка цікавиться флористикою, ботанікою або просто має інтерес у вивчені символіки квітів. Формат видання 90×60/16, у міліметрах 215×145, гарнітури Carina Pro та OmnesCyrillic Narrow, основний кегль – 12 pt. Щільність паперу складає 120 г/м2, офсетний друк. Перший розділ «Дослідження особливостей та аналіз основної теми для створення ботанічної енциклопедії» містить в собі коротку історію флорографії, символіку деяких квітів в різні періоди часу, а також в Україні, містить в собі інформаці. про місце флорографії в сучасності, а також в цьому розділі продемонстровано як старі книги на данну тематику, так і сучасні. Другий розділ «Проектування та художньо-технічне оформлення книги» містить в собі інформацію щодо процесу створення макету та усіх його складових і етапи створення художнього-технічного оформлення видання, також розділ доповнено аналізом цільової аудиторії. Третій розділ «Розробка технологій виготовлення видання» - в ньому було створено таблиці, в які внесені дані, щодо класифікації видання за державним стандартом, технологічна карта додрукарського та друкарського процесу, яка містить в собі перелік використаних приладів та програм. В ході проведенної довготривалої роботи було створено оригінальне художньо-технічне оформлення ботанічної енциклопедії про символіку квітів. Для книги були зібрано багато інформації, проведено переклад декількох джерел і створено багато ілюстрацій. Такий підхід допоміг створити привабливе та інформативне видання, яке зацікавить та подарує натхнення читачам, які цікавляться данною темою.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання брендбуку для ювелірного бренду торгової марки "Bernard Jewelry"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Зелінська, Анна Володимирівна; Петренко-Заневський, Олег ВасильовичДля бакалаврської роботи було обрано розробку айдентики та оформлення бренд-буку для української торгівельної марки прикрас Bernard Jewelry. Це є цікавою та актуальною темою, бо важлива для мого професійного розвиткуяк спеціаліста. Розробка айдентики та бренд-буку дозволить створити унікальний та впізнаваний образ бренду, залучити нових клієнтів та збільшити лояльність існуючих. Bernard Jewelry є цікавим об'єктом для роботи, оскільки бренд має унікальний стиль та вишукані прикраси, які потребують відповідного оформлення та презентації. Розробка айдентики та бренд-буку дозволить більш ефективно просувати бренду на ринку, зробити його більш конкурентоспроможнім та популярним серед цільової аудиторії. Головним завданням розробки айдентики та бренд-буку для Bernard Jewelry було створення сильного бренду, який буде відображати унікальний стиль та якість продукції, а також передавати цінності та ідеологію компанії. Для досягнення цього метою було необхідно створити єдиний візуальний стиль для всіх елементів брендингу, включаючи логотип, кольорову палітру, типографіку, фотографії та інші графічні елементи. Також важливим завданням було встановлення стандартів використання бренду, щоб забезпечити єдність та зрозумілість у сприйнятті бренду як для споживачів, так і для внутрішнього використання компанією. Перший розділ «Аналіз конкурентів та цільової аудиторії бренду Bernard Jewelry» описував вивчення аудиторії бренду, зокрема її вікових та демографічних характеристик, поведінки та споживчих звичок, а також її відношення до моди та аксесуарів. Був проведений аналіз конкурентів, щоб визначити їхні стратегії та айдентики, а також виявити найліпші напрямки оформлення. Також було проведено аналіз трендів та тенденцій у дизайні. Другий розділ «Створення айдентики» містить інформацію щодо процесу створення концепції айдентики бренду, включаючи кольорову палітру, шрифти, логотип, фірмові знаки та елементи дизайну, пакування. Буде приділено особливу увагу вибору кольорів та шрифтів, щоб вони відповідали цінностям та іміджу бренду. Третій розділ «Проектування та художньо-технічне оформлення брендбуку» шпальт набору, полів, розмірів ілюстрацій, шрифтового рішення та інших елементів. Четвертий розділ має блок-схему технологічного процесу виготовлення брендбуку та маршрутно-технологічну карту процесу підготовки видання. Таким чином була проведена довготривала робота по розробці повноцінної айдентики для бренду прикрас, яка відповідатиме потребам цільової аудиторії та використовуватиметься для всіх видів продукції та рекламних матеріалів.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання дитячого роману Френсіс Бернетт «Таємний сад»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Камиш, Марія Юріївна; Кузіна, Марія БорисівнаДля бакалаврської роботи було обрано виконання художнього оформлення дитячого роману Френсіс Бернетт «Таємний сад». Формат видання 84х108/16, після обрізу — 205×260. Використано гарнітури Garamond, Luminari, Flores Del Sol Demo 14 кегль. Ілюстративний матеріал являє собою створені діджитал ілюстрації, сторінкові розгорти для 27 розділів книги. Основна ідея ілюстрацій — передача атмосфери твору: фантазійний світ дитинства та зв’язок з природою, самовдосконалення. Ціль — оформлення класичної дитячої літератури згідно з тенденціями сучасного читача та урахуванням настрою автора твору. У першому розділі ознайомлено з темами, описаними Френсіс Бернетт, проведено характеристику стилів прия оформленні дитячої літератури. Здійснено аналіз виданих обкладинок та дизайнів, з’ясовано наближеність до певного стилю. Другий розділ містить візуальний матеріал, на основі якого було розроблено подальшу концепцію. Представлено шрифти, використані для текстової композиції, проведено аналіз роботи у цифровому середовищі, представлено характеристику інструментів. Далі показаний дизайн палітурки, форзаца, титулів, шмуцтитулів, змісту, вхідних даних. Продемонстровано внутрішній ілюстративний матеріал, дано опис та пояснення, щодо доцільності його застосування. Третій розділ являє собою збірку даних поліграфічного виконання, проектування технологічного процесу виготовлення книги, розрахунки. Дано характеристику видання за чинним ДСТУ. Робота над проєктом була детальною та професійною. Її головна мета – передати у ілюстраціях те, що хотіла сказати письменниця.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання збірки віршів Василя Симоненка(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Сівогракова, Анастасія Вікторівна; Кузіна, Ольга ЮріївнаТемою дипломної роботи було обрано розробку художньо-технічного оформлення збірки вибраних віршів Василя Симоненка. За ціль під час створення візуального оформлення збірки ставилося завдання переосмислити відомі поезії автора у контексті сучасності. Для цього був здійснений розгляд творчого підхода, загальних цінностей та ідей митця для кращого розуміння та інтегрування у створення візуального ряду книги. Формат видання – 70×90/16, у міліметрах – 170×215 мм, гарнітура – Yeseva One, основний кегль – 12 pt. У першому розділі було проведено аналітичну роботу особливостей художнього оформлення української книжкової графіки в рамках розвитку образотворчого мистецтва XX століття. Зокрема особлива увага була приділена творам митців, що відносяться до періоду 1960-х років. Також у даному розділі був організований художній аналіз попередніх видань Василя Симоненка. Другий розділ присвячений темі: «Проектування та особливості художньо- технічного оформлення». Наявна деталізована характеристика творчої концепції та обгрунтованість вибору шрифтів, розташування тексту та інших елементів дизайну. У третьому розділі "Розробка технології виготовлення видання" було створено докладну послідовність кроків та процесів, пов'язаних з додрукарським та друкарським виробництвом. Крім того, наведена інформація про класифікацію видання згідно з Держстандартом. Також представлено перелік програмних засобів та технічних пристроїв, які були використані в ході розробки проекту. В рамках проведеної дипломної роботи було створено оригінальне художньо-технічне оформлення друкованого видання та виготовлено доповнюючий та доцільний щодо творів книги, візуальний ряд.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання збірки поем Михайля Семенка "Вибране"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Костенко, Анна Михайлівна; Коренюк, Юрій ОлександровичУ якості бакалаврської роботи було обрано дві книги Михайля Семенка: «Дев’ять поем» і «Тов. Сонце», 1918 та 1919 р. відповідно, поєднані в одну збірку обсягом 64 сторінок, серед яких 20 ілюстрованих розворотів. Формат видання 60×84/16, 145×200 мм, гарнітура Kyiv*Type Sans та NAMU Pro 1910, кегль основного тексту - 11 пт. Такий варіант видання було створено як вибране, оскільки містить твори, що були поєднані лише у хрестоматіях, з метою показати зміну сюжету в одному місці дії. Також було збережено текстову частину оригінальних видань, аби показати тодішній правопис й авторські тропи. Основною метою роботи було привернення уваги до українського авангарду та долі вітчизняних митців 20-х років минулого століття шляхом оновленої інтерпретації книги, що нині є недостатньо відомою.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання збірки інтимної лірики «Про. Мені»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Федченко, Дар'я Олександрівна; Оляніна, Світлана ВалеріївнаДокумент Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання казки «Світлячок Люк. Народження героя або світло в тобі»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Кривець, Марина Дмитрівна; Оляніна, Світлана ВалеріївнаДокумент Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання календаря "2024 рік: рік Зеленого Дерев‘яного Дракона"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Мотрій, Олександр Сергійович; Пшеничний, Юрій ВолодимировичТемою дипломного проекту для здобудтя ступіня бакалавру мною було обрано художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання авторського календаря на 2024 рік: рік Зеленого Дерев‘яного Дракона. Для даного видання був обраний формат 148 х 210 мм. Для перекидних листів мною був обраний крейдовий папір, щільністю 200 гр.м2. Для обкладинки використовується крейдовий папір, щільністю 300 гр.м2 без ламінації. Розмір календаря формату А5 зручний для повсякденного використання та зберігання на столі завдяки компактності. Основою мого дипломного проекту стали ілюстрації до календаря, що представляють собою перелік драконів, кожний з яких відповідає за свій місяць та має унікальний дизайн. Для оформлення зображень був обраний акварельний стиль, оскільки він є одним із найбільш популярних мистецьких напрямків, який використовується для створення ніжних та ефектних зображень та з легкістю передає майже будь-яку атмосферу. Ілюстрації виконані у цифровому редакторі . Для їх створення була використана програма Adobe Photoshop. Перший розділ "Аналіз історії створення та розвитку художньо- технічного оформлення календаря" розглядає основні етапи становлення календаря як мистецького об'єкта, його еволюцію протягом історії, розкриває зв'язок між календарем та художнім мистецтвом, а також допомагає виявити, які фактори впливали на формування та зміну художнього оформлення календаря. Другий розділ «Проектування та художньо-технічне оформлення видання» досліджує та аналізує процес розробки та створення концепту складових календаря та ілюстративного ряду до нього. В третьому розділі «Розробка технологій виготовлення видання» була описана повна технічна характеристика видання, визначення розкладки календаря, розміщення дат, зображень.Також відбувалось створення блок-схеми технологічного процесу відтворення видання.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання календаря "Коти у мистецтві Сальвадора Далі"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Труцуненко, Марія Олексіївна; Оляніна, Світлана ВалеріївнаДля бакалаврської роботи було обрано настінний ілюстрований календар «Коти в мистецтві Сальвадора Далі» Формат видання 300×300 мм, гарнітура, основний кегль 80 pt . Папір крейдований, щільність обкладинки 300 г/м2, сторінок 200 г/м2. Головним завданням було оригінально спроектувати і художньо-технічно оформити настінний календар використавши картини Сальвадора Далі. Перший розділ «Календар як окремий вид поліграфічного видання» описує історію виникнення та класифікацію календарів, як виду поліграфічної продукції і дає характеристику обраного нами виду календаря, також дається характеристика обраного нами оформлення календаря. Другий розділ «Проектування та художньо-технічне оформлення нового видання» описує художню концепцію, формат, тип оправи та оформлення видання. В цьому розділі також детально описано сюжет і доцільність вибору ілюстрацій. Третій розділ «Розробка технологій виготовлення видання» містить дані щодо технологічної карти до друкарського і друкарського процесів, містить інформацію щодо використаних приладів і програм, дані про кількість потрібних витратних матеріалів. Загальний обсяг роботи 60 сторінок, в роботі присутні 27 рисунків, 5 таблиць, використано 33 джерела інформації. Робота може бути використана в якості ілюстративного матеріалу для проведення практичних занятьДокумент Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги "Мандрівний замок Хаула" Діани Вінн Джонс(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Петрук, Валентина Вікторівна; Овчаренко, Олексій ІллічДля бакалаврської роботи було обрано художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання фантастичного роману «Мандрівний замок Хаула» Діани Вінн Джонс. Вікова категорія була визначена як видання для середнього шкільного віку. Формат видання 90×60/16, у міліметрах 145×215, гарнітура - Book Antiqua та AGReverance, основний кегль – 11 pt. Даний варіант видання було розмежовано і охарактеризовано як вибране, оскільки оформлення здійснювалось для перший чотирьох розділів роману без змін текстової частини. Завданням цієї роботи було виконати ілюстративне оформлення книги, яке зацікавить його цільову аудиторію, враховуючи, що раніше твір не був ілюстрований в Україні. В першому розділі «Особливості ілюстрування сучасної фантастичної літератури» було розглянуто історичний розвиток жанру фантастики. На прикладі сучасних художніх оформлень книжок цього жанру було проаналізовано та визначено особливості ілюстрування цих видань. В другому розділі «Проектування та художньо-технічне оформлення видання» було описано процес створення макету та його складових, визначено доцільність художньо-технічних рішень та проаналізовано ілюстративний матеріал видання. В третьому розділі «Розробка технології виготовлення видання» було описано дані для класифікації видання за ДСТУ, записано технологічну карту додрукарського та друкарського процесу та інші технологічні відомості. В ході проведеної роботи було виконане художньо-технічне оформлення обраного видання у відповідності до поставлених цілей.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги "Червона Шапочка" Шарля Перро(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Кіцера, Уляна Василівна; Кузіна, Марія БорисівнаДля бакалаврської роботи було обрано книгу Шарля Перро «Червона Шапочка». Формат видання 24.5x26.5 , у міліметрах 245х 265, гарнітура – Arimo, Nunito, Hitch Hike, основний кегль- 18,5 pt. Щільність паперу складає 120 г/м . Цільова аудиторія книги являє собою дітей , переважно дошкільного віку, або ж батьків з дітьми . Головним завданням було показати книгу у новій інтерпретації та привернути увагу до зовнішньої складової казки не тільки дітей , а й безпосередньо покупців книги. Текстова частина не була змінена, текст залишився у оригінальному перекладі. Перший розділ «Історія сюжету та особливості оформлення попередніх видань» описує специфіку та особливості попередніх видань ( їх технічну та ілюстровану частину ) також описує історію тексту та його походження . Також було проведено аналіз попередніх видань з точки зору доцільності та актуальності. Другий розділ « Проектування та художньо-технічне оформлення нового видання » містить інформацію щодо процесу створення макету та усіх його складових : шпальт набору, полів, розмірів ілюстрацій, шрифтового рішення та інших елементів. Третій розділ « Розробка технологій виготовлення видання » - в ньому було розроблено декілька таблиць, в які внесені дані, щодо класифікації видання за ГОСТом, технологічна карта додрукарського та друкарського процесу, яка містила перелік використаних приладів та програм, а також розрахункові дані, за допомогою яких можна зрозуміти кількість потрібних витратних матеріалів. Таким чином була проведена довготривала робота для того аби перевидання мало завершений та досконалий вигляд і в майбутньому могло бути придатним для читання дорослою віковою категорією.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги «Пустельні велетні» за власним авторством(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Когут, Дар’я Андріївна; Лавро, Костянтин ТихоновичДокумент Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги власного авторства «Сади Марії»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Смігановська, Дар’я Віталіївна; Іванов-Ахметов, Володимир МихайловичДокумент Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги Г. Стельмащук "Українські народні головні убори"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Зінченко, Єлизавета Андріївна; Оляніна, Світлана ВалеріївнаДля бакалаврської роботи було обрано книгу Галини Стельмащук «Українські народні головні убори». Формат видання 60×90/8, у міліметрах 205×305, гарнітура – Montserrat та Candara, основний кегль – 12 pt. Щільність паперу - 200 г/м2. Книга сконцентрована на описі та художній ілюстративній демонстрації українських народних головних уборів, зокрема вінків. Головним завданням перевидання було зорієнтувати його на ширшу аудиторію читачів. Візуальна концепція видання була виконана у авторській стилістичній подачі ілюстративного матеріалу, що базується на використанні сучасних досягнень комп’ютерної графіки. Акцент роботи був зроблений на новаторській техніці застосування 3D моделей у якості 2D ілюстрацій. Даний метод дозволив реалізувати більш детальний та достовірний вигляд зображувальних предметів при тому спростивши шляхи їх візуальної реалізації. Метою було показати можливість та привабливість використання різних технік 3D моделювання та візуалізації у друкованих виданнях. Перший розділ «Науково-популярні видання про український традиційний костюм: зміст та особливості художньо-технічного оформлення» описував значення та важливість наукових дослідницьких праць у сфері етнографії для сучасних поколінь, визначив специфіку та художньо – технічні особливості існуючих наукових видань про народний одяг українців. Окрім цього був проведений аналіз попередніх видань з визначенням доцільності та актуальності їх структурних елементів. Другий розділ «Проектування і художньо-технічне оформлення нового видання» містить інформацію та обґрунтування що до застосованих технік виконання ілюстративного ряду, також визначений поетапний художньо – технічний процес створення макету перевидання із зазначенням доцільності формату, шрифтових рішень, розмірів полів та інших елементів. В третьому розділі «Розробка технології виготовлення видання» були зазначені основні технічні характеристики видання а також сформована технологічна карта додрукарського та друкарського процесів, яка містить перелік використаних приладів та програм. В ході проведеної роботи було створено повністю оновлене перевидання, яке містить у собі цікавий та оригінальний вигляд ілюстративних матеріалів задля привернення більшої уваги читачів на предмет наукового дослідження.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Александрова, Марина Олександрівна; Коренюк, Юрій ОлександровичДокумент Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги Кащенко Є. А. «Статеве виховання дітей та підлітків»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Музиченко, Єва Станіславівна; Лавро, Костянтин Тихонович