Магістерські роботи (ККІ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра.
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Нестаціонарні аеродинамічні характеристики крила із активованим закрилком(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Чень Чже; Зінченко, Дмитро МиколайовичМагістерська дисертація: "Нестаціонарні аеродинамічні характеристики крила із активованим закрилком", 127 сторінок, 80 рисунків, 8 таблиць, 97 посилань. Актуальність: Щілинні закрилки підводять енергію зовнішнього потоку в прикордонний шар, роблячи його стійкішим до зриву, що дозволяє збільшити несучі здібності крила, покращити злітно-посадкові характеристики літального апарату (ЛА), збільшити критичний кут атаки, що позитивно впливає на безпеку польоту. Мета роботи: Мета роботи полягає у підвищені достовірності розрахунку аеродинамічних характеристик крила із встановленими щілинними закрилками за допомогою обліку ефектів аеродинамічної нестаціонарності. Для досягнення поставленої мети вирішується наукове завдання, що передбачає визначення залежностей аеродинамічних характеристик крила з щілинними закрилками від параметрів нестаціонарного обтікання. Об’єкт дослідження: Обтікання крила із щілинними закрилками нестаціонарним потоком. Предмет дослідження: Нестаціонарні аеродинамічні характеристики крила із щілинними закрилками. Методи дослідження: Фізичне моделювання в аеродинамічній трубі, метод вимушених кутових коливань, метод дренажних досліджень, методи статистичного аналізу. Наукова новизна одержаних результатів: - Вперше отримані епюри миттєвого розподілу тиску для крила з встановленими щілинними закрилками, що виконує коливальні рухи з різними частотами. - Вперше визначено залежності аеродинамічних коефіцієнтів крила із щілинними закрилками від параметрів нестаціонарного обтікання – чисел Рейнольдса та Струхаля. - Вперше побудовано регресійну модель нестаціонарних аеродинамічних характеристик крила зі щілинними закрилками. Практичне значення одержаних результатів: Отримані залежності аеродинамічних коефіцієнтів крила із щілинними закрилками від параметрів нестаціонарного обтікання можуть використовуватися при розрахунках аеродинамічних навантажень на конструкцію планера літальних апаратів. Запропоновані методики досліджень нестаціонарних аеродинамічних характеристик можуть використовуватися при дослідженні характеристик крил, гвинтів гелікоптерів, гребних гвинтів суден, лопатей вітродвигунів та інших аеродинамічних несучих поверхонь, які працюють на нестаціонарних режимах. Крім того, результати дисертаційної роботи можуть застосовуватися під час проектування перспективних повітряних суден та впроваджено у навчальний процес вивчення дисципліни «Аеродинаміка».Документ Відкритий доступ Взаємний вплив плануючого контейнера на аеродинамічні характеристики літака і контейнера в процесі відокремлення(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Коваленко, Оксана Володимирівна; Зінченко, Дмитро МиколайовичМагістерська дисертація: "Взаємний вплив плануючого контейнера на аеродинамічні характеристики літака і контейнера в процесі відокремлення", 117 сторінок, 86 рисунків, 39 таблиць, 66 посилань. Актуальність. Для сьогодення країни гостро постає питання доставки вантажу в місця до яких неможливо дістатися на машині або пішки: постачання гуманітарної допомоги в оточені міста або військові частини, матеріально-технічне забезпечення військових в умовах Anti Access/Area Denial (A2/AD). Літаки і вертольоти легко виявити засобами протиповітряної оборони. Плануючі вантажні контейнери, які розглядаються в даній роботі, запускаються з літака-носія на відстані від зони приземлення, дешеві і не потребують повернення. Також контейнер можна використовувати і в інших надзвичайних ситуаціях при пожежах, аваріях, повенях, для різних повітряних і агітаційних місій, в якості приманки. Мета роботи визначити та проаналізувати аеродинамічні характеристики літальних апаратів (ЛА) в процесі відокремлення, встановити чи можливе безпечне відокремлення плануючого контейнера від літака-носія. Об’єкт дослідження: процес взаємного обтікання літака-носія та плануючого контейнера в процесі відокремлення. Предмет дослідження: взаємний вплив двох ЛА в процесі відокремлення. Методи дослідження. В ході виконання роботи було використано теоретичні методи дослідження для проведення аналізу наукових робіт, проведення аналогії між ЛА зі схожими характеристиками, здійснено програмне моделювання зовнішнього вигляду ЛА. За допомогою наукових методів, які лягли в основу програмного забезпечення здійснено експеримент, а за допомогою наукового моделювання у вигляді формул розраховано потрібні характеристики. Було використано таке програмне забезпечення: Exel, ANSYS (Ansys Fluent), SolidWorks. Наукова новизна одержаних результатів. Отримання аеродинамічних характеристик спроектованого плануючого контейнеру в системі з двох літальних апаратів під час відокремлення з-під крила літака-носія. Оскільки сучасні дослідження в цій галузі не поширені у відкритому доступі і відповідно неможливість їх використання, то отримані результати можна вважати новими. Було вперше розраховано вплив спроектованого в роботі планера під час відокремлення з-під крила українського літака, який після відокремлення летить з літаком-носієм певний час в безпосередній близькості на одній швидкості. На основі проведених досліджень в подальшому можна удосконалювати і розвивати застосування такої системи з двох ЛА в Україні. Практичне значення одержаних результатів. Визначення зміни аеродинамічних характеристик і порівняння одержаних результатів взаємного впливу літака-носія і корисного навантаження, які мають близьке значення швидкості в процесі відокремлення, визначення безпеки їх відокремлення. На основі отриманих даних можна здійснювати подальші розрахунки керованості літака-носія та динаміки польоту плануючого вантажного планера. Апробація результатів дисертації: XII Міжнародна науково-практична конференція «EURASIAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS» з публікацією тез.Документ Відкритий доступ Оптимізація силових і масових характеристик композиційних панелей літальних апаратів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шийка, Вікторія Іванівна; Архипов, Олександр ГеннадійовичПояснювальна записка магістерської дисертації з темою: «Оптимізація силових і масових характеристик композиційних панелей літальних апаратів» містить 88 аркушів, 23 рисунки, 37 таблиць та 17 літературних джерел. Метою проекту є розрахунок різних конфігурацій волокон композиційного матеріалу та їх оптимізація. За допомогою теоретичних методів розрахунку, були знайдені навантаження при ортогональному, симетричному, ортогональному і перехресному розміщенні шарів, а також для панелей з підкріпленням. Розрахункові волокна композитних матеріалів: борні, вуглецеві та скловолокна. В дипломному проекті відбувся аналіз розрахованих композиційних панелей та рекомендації щодо їх використання в конструкціях.