Рекламний текст як форма соціального впливу
Вантажиться...
Файли
Дата
2014
Автори
Іщенко, Н. Г.
Тєлєгіна, К. І.
Ishchenko, N.
Tieliegina, K.
Ищенко, Н. Г.
Телегина, К. И.
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ «КПІ»
Анотація
Опис
Ключові слова
рекламний текст, вербальні й візуальні компоненти, пропозиційний, прагматичний та комунікативно-прагматичний підходи, advertising text, verbal and visual components, propositional, pragmatic and communicative-pragmatic approaches, рекламный текст, вербальные и визуальные компоненты, пропозициональный, прагматический и коммуникативно-прагматический подходы
Бібліографічний опис
Іщенко Н. Г. Рекламний текст як форма соціального впливу / Н. Г. Іщенко, К. І. Тєлєгіна // Advanced education : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 1. – С. 30–35. – Бібліогр.: 8 назв.