Рекламний текст як форма соціального впливу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Автори

Іщенко, Н. Г.
Тєлєгіна, К. І.
Ishchenko, N.
Tieliegina, K.
Ищенко, Н. Г.
Телегина, К. И.

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ»

Анотація

Опис

Ключові слова

рекламний текст, вербальні й візуальні компоненти, пропозиційний, прагматичний та комунікативно-прагматичний підходи, advertising text, verbal and visual components, propositional, pragmatic and communicative-pragmatic approaches, рекламный текст, вербальные и визуальные компоненты, пропозициональный, прагматический и коммуникативно-прагматический подходы

Бібліографічний опис

Іщенко Н. Г. Рекламний текст як форма соціального впливу / Н. Г. Іщенко, К. І. Тєлєгіна // Advanced education : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 1. – С. 30–35. – Бібліогр.: 8 назв.

DOI