Роль іноземної мови в формуванні професійної мобільності майбутніх спеціалістів з реклами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ»

Анотація

Опис

Ключові слова

професійна мобільність, іноземна мова, комунікація, інтерактивні технології, спеціаліст з реклами, professional mobility, foreign language, communication, interactive technologies, advertising expert, профессиональная мобильность, иностранный язык, коммуникация, интерактивные технологии, специалист по рекламе

Бібліографічний опис

Чіжова Н. В. Роль іноземної мови в формуванні професійної мобільності майбутніх спеціалістів з реклами / Н. В. Чіжова // Advanced education : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 1. – С. 76–82. – Бібліогр.: 4 назви.

DOI