Маркетингові чинники впливу та механізм управління конкурентоспроможністю (на прикладі виробників будівельних матеріалів)
Вантажиться...
Файли
Дата
2013
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ "КПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, маркетингові фактори конкурентоспроможності, маркетинговий механізм управління конкурентоспроможністю, виробники будівельних матеріалів
Бібліографічний опис
Гребньов Г. М. Маркетингові чинники впливу та механізм управління конкурентоспроможністю (на прикладі виробників будівельних матеріалів) / Г. М. Гребньов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 304–310. – Бібліогр.: 7 назв.