Маркетингові чинники впливу та механізм управління конкурентоспроможністю (на прикладі виробників будівельних матеріалів)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, маркетингові фактори конкурентоспроможності, маркетинговий механізм управління конкурентоспроможністю, виробники будівельних матеріалів

Бібліографічний опис

Гребньов Г. М. Маркетингові чинники впливу та механізм управління конкурентоспроможністю (на прикладі виробників будівельних матеріалів) / Г. М. Гребньов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 304–310. – Бібліогр.: 7 назв.

DOI