Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/10783
Title: Формування маркетингового механізму інноваційних розробок на ринку енергозбереження
Other Titles: Formation of marketing mechanism of innovation development in the market of energy saving
Authors: Кубишина, Надія Сергіївна
Цапук, О. Ю.
Keywords: маркетинговий механізм
інноваційна розробка
організаційно-економічні складові
інструменти
інноваційна діяльність
енергоємність ВВП
Issue Date: 2013
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Кубишина Н. С. Формування маркетингового механізму інноваційних розробок на ринку енергозбереження / Н. С. Кубишина, О. Ю. Цапук // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 369–373. – Бібліогр.: 9 назв.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/10783
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62.pdf306.84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.