Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/11776
Title: Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок
Other Titles: Conceptual principles of operation of marketing mechanism of innovative developments implementation
Концептуальные основы функционирования маркетингового механизма внедрения инновационных разработок
Authors: Кубишина, Надія Сергіївна
Цапук, О. Ю.
Keywords: інноваційна розробка
маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок
еластичність очікуваної вигоди
поведінка споживача
функціонування механізму
innovative design
marketing modus operandi of innovation
flexibility expected profits
consumer behaviour
operation mechanism
инновационная разработка
маркетинговый механизм внедрения инновационных разработок
эластичность ожидаемой выгоды
поведение потребителя
функционирования механизма
Issue Date: 2014
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Кубишина Н. С. Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок / Кубишина Н. С., Цапук О. Ю. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 356–362. – Бібліогр.: 16 назв.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/11776
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57.pdf307.91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.