Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

інноваційна розробка, маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок, еластичність очікуваної вигоди, поведінка споживача, функціонування механізму, innovative design, marketing modus operandi of innovation, flexibility expected profits, consumer behaviour, operation mechanism, инновационная разработка, маркетинговый механизм внедрения инновационных разработок, эластичность ожидаемой выгоды, поведение потребителя, функционирования механизма

Бібліографічний опис

Кубишина Н. С. Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок / Кубишина Н. С., Цапук О. Ю. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 356–362. – Бібліогр.: 16 назв.

DOI