Сучасна маркетингово–логістична концепція виробничого підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

фізичний розподіл, дистриб’юторська мережа промислового підприємства, збутова діяльність, маркетингова система підприємства, логістика, споживач, виробник, physical distribution, distributive network of industrial enterprise, sale activity, marketing system of enterprise, logistic, consumer, producer, физическое распределение, дистрибьюторская сеть промышленного предприятия, сбытовая деятельность, маркетинговая система предприятия, логистика, потребитель, производитель

Бібліографічний опис

Майорова І. М. Сучасна маркетингово–логістична концепція виробничого підприємства / Майорова І. М. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 382–389. – Бібліогр.: 7 назв.

DOI