Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств

Loading...
Thumbnail Image

Date

2014

Advisor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НТУУ "КПІ"

Abstract

Description

Keywords

конкурентоспроможність, оцінка конкурентоспроможності, будівельне підприємство, житлове будівництво, маркетинг, маркетингові стратегії, competitiveness, competitiveness of, construction companies, housing, marketing, marketing strategies, конкурентоспособность, оценка конкурентоспособности, строительное предприятие, жилищное строительство, маркетинговые стратегии

Citation

Гребньов Г. М. Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств / Гребньов Г. М. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 395–400. – Бібліогр.: 8 назв.

DOI