Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, оцінка конкурентоспроможності, будівельне підприємство, житлове будівництво, маркетинг, маркетингові стратегії, competitiveness, competitiveness of, construction companies, housing, marketing, marketing strategies, конкурентоспособность, оценка конкурентоспособности, строительное предприятие, жилищное строительство, маркетинговые стратегии

Бібліографічний опис

Гребньов Г. М. Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств / Гребньов Г. М. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 395–400. – Бібліогр.: 8 назв.

DOI