Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств
Loading...
Files
Date
2014
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
НТУУ "КПІ"
Abstract
Description
Keywords
конкурентоспроможність, оцінка конкурентоспроможності, будівельне підприємство, житлове будівництво, маркетинг, маркетингові стратегії, competitiveness, competitiveness of, construction companies, housing, marketing, marketing strategies, конкурентоспособность, оценка конкурентоспособности, строительное предприятие, жилищное строительство, маркетинговые стратегии
Citation
Гребньов Г. М. Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств / Гребньов Г. М. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 395–400. – Бібліогр.: 8 назв.