Вебометричний ранг як показник ефективності електронного ресурсу підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

Інтернет-технології (ІТ), електронний бізнес, маркетингові комунікації, вебометричний ранг, електронний ресурс, ефективність маркетингових комунікації в Інтернеті, Internet technologies, Internet-business, marketing communications, webometrics rank, web-site, method of Internet marketing communication estimation, Интернет-технологии (ИТ), электронный бизнес, маркетинговые коммуникации, вебометрический ранг, электронный ресурс, эффективность маркетинговых коммуникаций в Интернете

Бібліографічний опис

Лебеденко М. С. Вебометричний ранг як показнік ефективності електронного ресурсу підприємства / Лебеденко М. С. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 401–408. – Бібліогр.: 8 назв.

DOI