Маркетингова освіта в умовах реального сектора економіки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетингова освіта, маркетингові дослідження, комплекс маркетингу, реальний сектор економіки, реіндустріалізація, marketing, marketing education, marketing research, complex of marketing, real sector of economy, reindustrial, маркетинговое образование, маркетинговые исследования, комплекс маркетинга, реальный сектор экономики, реиндустриализация

Бібліографічний опис

Тєлєтов О. С. Маркетингова освіта в умовах реального сектора економіки / Тєлєтов О. С. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 435–439. – Бібліогр.: 7 назв.

DOI