Маркетингова освіта в умовах реального сектора економіки
Вантажиться...
Файли
Дата
2014
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ "КПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингова освіта, маркетингові дослідження, комплекс маркетингу, реальний сектор економіки, реіндустріалізація, marketing, marketing education, marketing research, complex of marketing, real sector of economy, reindustrial, маркетинговое образование, маркетинговые исследования, комплекс маркетинга, реальный сектор экономики, реиндустриализация
Бібліографічний опис
Тєлєтов О. С. Маркетингова освіта в умовах реального сектора економіки / Тєлєтов О. С. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 435–439. – Бібліогр.: 7 назв.