Застосування сучасних інструментів маркетингу у просуванні продукції банкнотно-монетного двору
Вантажиться...
Дата
2012
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ "КПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
сучасні інструменти маркетингу, просування продукції, маркетингова програма, соціальні мережі
Бібліографічний опис
Юхименко Т. В. Застосування сучасних інструментів маркетингу у просуванні продукції банкнотно-монетного двору / Юхименко Т. В., Шульгіна Л. М. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 199 Кбайт). – 2012. – Вип. 6. – Бібліогр.: 6 назв. – Назва з екрана.