Соціальні мережі як носій маркетингових комунікацій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові комунікації, носії маркетингових комунікацій, соціальні мережі, соціальні мережі як рекламо носії

Бібліографічний опис

Рягузова М. А. Соціальні мережі як носій маркетингових комунікацій / Рягузова М. А., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 213 Кбайт). – 2012. – Вип. 6. – Бібліогр.: 6 назв. – Назва з екрана.

DOI