Соціальні мережі як носій маркетингових комунікацій
Вантажиться...
Дата
2012
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ "КПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингові комунікації, носії маркетингових комунікацій, соціальні мережі, соціальні мережі як рекламо носії
Бібліографічний опис
Рягузова М. А. Соціальні мережі як носій маркетингових комунікацій / Рягузова М. А., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 213 Кбайт). – 2012. – Вип. 6. – Бібліогр.: 6 назв. – Назва з екрана.