Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/13069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHordiienko, N. M.-
dc.contributor.authorLomakina, L. V.-
dc.contributor.authorГордієнко, Н. М.-
dc.contributor.authorЛомакіна, Л. В.-
dc.contributor.authorГордиенко, Н. Н.-
dc.contributor.authorЛомакина, Л. В.-
dc.date.accessioned2015-10-22T17:45:43Z-
dc.date.available2015-10-22T17:45:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationHordiienko, N. M. Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions / N. M. Hordiienko, L. V. Lomakina // Advanced education : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 3. – С. 39–43. – Бібліогр.: 5 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/13069-
dc.language.isoenuk
dc.sourceAdvanced education : збірник наукових праць, 2015, Вип. 3uk
dc.subjectmixed-ability classesuk
dc.subjecthigher educational establishmentuk
dc.subjectpeer tutoringuk
dc.subjectdifferentiation principleuk
dc.subjectpsychological barrieruk
dc.subjectself-esteemuk
dc.subjectнеоднорідні групиuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectпсихологічний бар'єрuk
dc.subjectкомплекс неповноцінностіuk
dc.subjectпринцип диференціаціїuk
dc.subjectнеоднородные группыuk
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk
dc.subjectпсихологический барьерuk
dc.subjectкомплекс неполноценностиuk
dc.subjectпринцип дифференциацииuk
dc.titleTeaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutionsuk
dc.title.alternativeВикладання англійської мови як іноземної в неоднорідних групах: стратегії, проблеми, рішенняuk
dc.title.alternativeПреподавание английского языка как иностранного в неоднородных группах: стратегии, проблемы, решенияuk
dc.typeArticleuk
dc.format.pagerangePp. 39–43uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.subject.udc372.881.111.1uk
dc.description.abstractukДана стаття присвячена розгляду актуальної проблеми, з якою регулярно стикаються вчителі англійської мови при викладанні у так званих змішаних або неоднорідних групах. Запропонований аналіз основних стратегій викладання студентам неоднорідних груп в технічних вищих навчальних закладах. У статті зосереджена увага на важливості згаданої проблеми, а також ймовірних причинах її поширеності. Беручи до уваги недостатній розвиток системних методів і підходів до навчання англійської мови у неоднорідних групах, дане наукове дослідження зосереджене на опрацюванні всіх видів можливих рішень проблеми, пов'язаної з необхідністю викладати англійську мову подібним групам. Була зроблена спроба дослідити стратегії і методи, які можуть бути успішно застосовані в процесі викладання англійської мови в змішаних групах. Була досліджена роль такого метода як “peer tutoring” в якості одного з допустимого вирішення проблеми. У статті підкреслюється надзвичайно важливе значення докладанню зусиль задля створення сприятливої дружньої атмосфери в класах змішаних здібностей. Підкреслена необхідність розробки завдань різних рівнів складності, що представляють своєрідний виклик для просунутих студентів і не демотивують слабких студентів. Були розглянуті психологічні проблеми студентів, що виникають у процесі вивчення іноземної мови в групах різного рівня, зокрема, в процесі вдосконалення навичок спілкування. Стаття є великою підмогою для всіх вчителів іноземної мови, зацікавлених в ефективній реалізації сучасних методів і підходів, які можуть позитивно вплинути на навчальний процес у неоднорідних групах.uk
dc.description.abstractenThis article deals with the challenges English language teachers regularly face when working with so-called mixed-ability classes. The analysis of the main strategies presented by leading local and foreign scientists concerning the problem of teaching to different-level students in technical higher educational establishments is carried out. The article focuses on the importance of the problem mentioned as well as probable reasons of the prevalence of the problem. Taking into consideration the deficiency of system development of methods and approaches to teaching English in mixed-ability classes, the following scientific research is focused on scrutinising all sorts of possible solutions of the problem arising from the necessity to teach English in mixed-ability groups. The attempt to investigate strategies and methods that can be successfully applied in the process of English language teaching in mixed-ability groups was undertaken. The role of peer tutoring as one of the feasible solution of the problem is examined. The vital importance of facilitating favourable friendly atmosphere in the mixed-ability class is highlighted. The necessity to develop assignments of different levels of complexity presenting challenge for advanced students and not frustrating and demotivating the average ones is mentioned. Students’ psychological problems arising in the process of learning a foreign language in different-level groups, particularly, in the process of improving communication skills, are considered. The article is of great help to all foreign language teachers interested in effective implementation of modern techniques and approaches that can have a positive impact on the teaching process in mixed-ability classes.uk
dc.description.abstractruДанная статья посвящена актуальной в настоящее время проблеме преподавания английского языка в смешанных группах. Проведен анализ существующей отечественной и зарубежной научно-методической литературы, посвященной вышеуказанной проблеме. В статье сосредоточено внимание на важности данной проблемы, а также вероятных причинах ее распространенности. Была предпринята попытка исследовать стратегии и методы, которые могут быть успешно применены в процессе преподавания английского языка в неоднородных группах. В статье подчеркивается чрезвычайно важное значение приложения усилий для создания благоприятной дружеской атмосферы в смешанных классах. Подчеркнута необходимость разработки заданий различных уровней сложности для сильных и слабых студентов. Были рассмотрены психологические проблемы студентов, которые возникают в процессе изучения иностранного языка в неоднородных группах, в частности, в процессе совершенствования навыков общения. Статья является большим подспорьем для всех преподавателей иностранного языка, заинтересованных в эффективной реализации современных методов и подходов, которые могут оказать положительное влияние на учебный процесс в подобных группах.uk
dc.publisherНТУУ «КПІ»uk
Appears in Collections:Advanced education: збірник наукових праць, Вип. 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf308.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.