Вплив політико-правового фактору на рекламу лікарських засобів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

реклама, реклама лікарських засобів, фармацевтичний ринок, advertising, advertising of medicines, pharmaceutical market, реклама лекарственных средств, фармацевтический рынок

Бібліографічний опис

Віннікова І. І. Вплив політико-правового фактору на рекламу лікарських засобів / Віннікова І. І., Пономаренко І. В., Гребньов Г. М. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 12. – С. 339–345.– Бібліогр.: 9 назв.

DOI