Формування іміджу збутової мережі «МЕТРОМЕДІА»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

ринок роздрібної торгівлі пресою, імідж, медіа-ринок, позиціонування, комплекс маркетингових комунікацій, market of press retail, image, mass-media, positioning, marketing communication mix, рынок розничной торговли прессой, имидж, медиа-рынок, позиционирование, комплекс маркетинговых коммуникаций

Бібліографічний опис

Голікова Г. А. Формування іміджу збутової мережі «МЕТРОМЕДІА» / Голікова Г. А., Співаковська Т. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 268 Кбайт). – 2015. – Вип. 9. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.

DOI