Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ»

Анотація

Опис

Ключові слова

differentiating approach, tiered assignments, pre-assessment, learning objective, academic needs, readiness level, диференційований підхід, багаторівневі завдання, попереднє оцінювання, начальні цілі, освітні потреби, рівень готовності, дифференцированный подход, многоуровневые задания, предварительное оценивание, учебные цели, академические потребности, уровень подготовки

Бібліографічний опис

Lavrysh Yu. E. Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching / Yu. E. Lavrysh // Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 6. – С. 59–63. – Бібліогр.: 8 назв.

DOI