Інтегративний підхід при дослідженні процесу розвитку творчих здібностей майбутніх художників-модельєрів одягу

Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Політехніка

Анотація

Опис

Ключові слова

інтегративний підхід, креативність, креативна освіта, метод проектів, професійна підготовка майбутніх художників-модельєрів одягу, творче мислення, integrative approach, creativity, creative education, project-based learning, training future fashion designers, clothes, creative thinking, интегративный подход, креативность, креативное образование, метод проектов, профессиональная подготовка будущих художников-модельеров одежды, творческое мышление

Бібліографічний опис

Вороніна М. В. Інтегративний підхід при дослідженні процесу розвитку творчих здібностей майбутніх художників-модельєрів одягу / М. В. Вороніна // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2014. – № 2 (41). – С. 55–59. – Бібліогр.: 3 назви.

DOI