Інтегративний підхід при дослідженні процесу розвитку творчих здібностей майбутніх художників-модельєрів одягу
Дата
2014
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Політехніка
Анотація
Опис
Ключові слова
інтегративний підхід, креативність, креативна освіта, метод проектів, професійна підготовка майбутніх художників-модельєрів одягу, творче мислення, integrative approach, creativity, creative education, project-based learning, training future fashion designers, clothes, creative thinking, интегративный подход, креативность, креативное образование, метод проектов, профессиональная подготовка будущих художников-модельеров одежды, творческое мышление
Бібліографічний опис
Вороніна М. В. Інтегративний підхід при дослідженні процесу розвитку творчих здібностей майбутніх художників-модельєрів одягу / М. В. Вороніна // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2014. – № 2 (41). – С. 55–59. – Бібліогр.: 3 назви.