Інтегративний підхід при дослідженні процесу розвитку творчих здібностей майбутніх художників-модельєрів одягу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Політехніка

Анотація

Опис

Ключові слова

інтегративний підхід, креативність, креативна освіта, метод проектів, професійна підготовка майбутніх художників-модельєрів одягу, творче мислення, integrative approach, creativity, creative education, project-based learning, training future fashion designers, clothes, creative thinking, интегративный подход, креативность, креативное образование, метод проектов, профессиональная подготовка будущих художников-модельеров одежды, творческое мышление

Бібліографічний опис

Вороніна М. В. Інтегративний підхід при дослідженні процесу розвитку творчих здібностей майбутніх художників-модельєрів одягу / М. В. Вороніна // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2014. – № 2 (41). – С. 55–59. – Бібліогр.: 3 назви.

DOI