Digital PR як потужний інструмент сучасного маркетингу
Вантажиться...
Дата
2013
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ «КПІ»
Анотація
Опис
Ключові слова
PR (public relations), Digital PR, діджитал, діджиталізація, Інтернет, інформація, соціальні мережі, блоги, соціальні медіа, SEO, SERM, цифрові активи, digital, digitalization, Internet, information, social networks, blogs, social media, digital assets, диджитал, диджитализация, Интернет, информация, социальные сети, блоги, социальные медиа, цифровые активы
Бібліографічний опис
Петровська І. П. Digital PR як потужний інструмент сучасного маркетингу / Петровська І. П., Черноус В. І. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 12. – С. 128–134. – Бібліогр.: 7 назв.