Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/20010
Title: Теоретичні основи розвитку стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок
Other Titles: Theoretical basis of strategies for emerging companies in foreign markets
Теоретические основы развития стратегий выхода предприятия на внешний рынок
Authors: Попович, О. С.
Янушкевич, С. В.
Popovych, O. S.
Yanushkevich, S. V.
Попович, А. С.
Янушкевич, С. В.
Keywords: зовнішньоекономічна діяльність
стратегія виходу на зовнішній ринок
обмеження
інвестиції
foreign trade
the strategy of entering the foreign market
limit
investments
внешнеэкономическая деятельность
стратегия выхода на внешний рынок
ограничения
инвестиции
Issue Date: 2013
Publisher: НТУУ «КПІ»
Citation: Попович О. С. Теоретичні основи розвитку стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок / Попович О. С., Янушкевич С. В. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 12. – С. 196–200. – Бібліогр.: 4 назви.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/20010
Appears in Collections:Сучасні проблеми економіки і підприємництво: збірник наукових праць, Вип. 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SPEP-12_31_Popovych1.pdf267.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.