Теоретико-методичні основи міжнародного маркетингу в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Вантажиться...
Дата
2013
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ «КПІ»
Анотація
Опис
Ключові слова
міжнародний маркетинг, внутрішній маркетинг, принципи маркетингової діяльності, функції маркетингу, international marketing, internal marketing, principles of marketing, functions of marketing, международный маркетинг, внутренний маркетинг, принципы маркетинговой деятельности, функции маркетинга
Бібліографічний опис
Шульгіна Л. М. Теоретико-методичні основи міжнародного маркетингу в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / Шульгіна Л. М., Колайдо О. О. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 12. – С. 242–247. – Бібліогр.: 7 назв.