Процес реалізації стратегії виходу підприємств на зовнішній ринок
Вантажиться...
Дата
2013
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ «КПІ»
Анотація
Опис
Ключові слова
зовнішньоекономічна діяльність, стратегія виходу на зовнішній ринок, інтернаціоналізація, міжнародний маркетинг, foreign trade, exit strategy for foreign markets, internationalization, international marketing, внешнеэкономическая деятельность, стратегия выхода на внешний рынок, интернационализация, международный маркетинг
Бібліографічний опис
Попович О. С. Процес реалізації стратегії виходу підприємств на зовнішній ринок / Попович О. С., Янушкевич С. В. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 12. – С. 289–294. – Бібліогр.: 6 назв.