Імідж педагога як домінуюча стратегія у роботі з важковиховуваними школярами та дітьми з обмеженими функціональними можливостями
Ескіз недоступний
Дата
2007
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Астрая
Анотація
Опис
Ключові слова
імідж педагога, важковиховувані школяри, функціональні обмеження, поліпшення рівня освіти
Бібліографічний опис
Макаренко, О. П. Імідж педагога як домінуюча стратегія у роботі з важковиховуваними школярами та дітьми з обмеженими функціональними можливостями / Макаренко О. П., Сабіров О. С. // Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічна майстерність керівника освітнього закладу: теорія і практика» (м. Полтава, 26-27 квітня 2007 р.). – Полтава : Астрая, 2007. – С. 156–160.