Імідж педагога як домінуюча стратегія у роботі з важковиховуваними школярами та дітьми з обмеженими функціональними можливостями

Ескіз недоступний

Дата

2007

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Астрая

Анотація

Опис

Ключові слова

імідж педагога, важковиховувані школяри, функціональні обмеження, поліпшення рівня освіти

Бібліографічний опис

Макаренко, О. П. Імідж педагога як домінуюча стратегія у роботі з важковиховуваними школярами та дітьми з обмеженими функціональними можливостями / Макаренко О. П., Сабіров О. С. // Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічна майстерність керівника освітнього закладу: теорія і практика» (м. Полтава, 26-27 квітня 2007 р.). – Полтава : Астрая, 2007. – С. 156–160.

DOI