Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/21375
Title: Информационные аспекты внедрения систем контроля и планирования энергопотребления на котельных ЦСТ
Other Titles: Інформаційні аспекти впровадження систем контролю та планування енергоспоживання на котельних ЦСТ
Information aspects of introduction of energy consumption monitoring and planning systems on boiler district heating system
Authors: Михайлов, Александр Викторович
Фомичев, Евгений Павлович
Нечипорук, Евгения Павловна
Міхайлов, Олександр Вікторович
Фомічов, Євгеній Павлович
Нечипорук, Євгенія Павлівна
Mykhailov, Oleksandr Viktorovych
Fomichov, Yevhen Pavlovych
Nechyporuk, Yevheniia Pavlivna
Keywords: інформація
к.к.д. за прямим балансом
добова відомість роботи обладнання
контроль і планування енергоспоживання
енергоефективність
котельня
регресійний аналіз
енергетичний менеджмент
efficiency on the direct balance sheet
daily statement of equipment operation
control and planning of energy consumption
energy efficiency
boiler room
regression analysis
energy anagement
информация
к.п.д. по прямому балансу
суточная ведомость работы оборудования
контроль и планирование энергопотребления
энергоэффективность
котельная
регрессионный анализ
Issue Date: 2017
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Михайлов А. В. Информационные аспекты внедрения систем контроля и планирования энергопотребления на котельных ЦСТ / А. В. Михайлов, Е. П. Фомичев, Е. П. Нечипорук // Енергетика: економіка, технології, екологія : науковий журнал. – 2017. – № 2 (48). – С. 96–106. – Бібліогр.: 5 назв.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/21375
DOI: https://doi.org/10.20535/1813-5420.2.2017.111690
Appears in Collections:Енергетика: економіка, технології, екологія: науковий журнал, № 2 (48)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
eete2017_2_13Mykhailov.pdf1.25 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.