Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє
Вантажиться...
Дата
2017
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Анотація
Опис
Перспективная модель организации бизнеса в 21 веке
Ключові слова
маркетинг, модели организации бизнеса, сетевая экономика, экономические эко-системы, business organization models, global network economy
Бібліографічний опис
Зозульов, О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє / Олександр Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 5-6 (104-105). – С. 64-72. – Бібліогр.: 16 назв.