Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22352
Title: Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє
Authors: Зозульов, Олександр Вікторович
Keywords: маркетинг
модели организации бизнеса
сетевая экономика
экономические эко-системы
business organization models
global network economy
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Citation: Зозульов, О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє / Олександр Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 5-6 (104-105). – С. 64-72. – Бібліогр.: 16 назв.
Description: Перспективная модель организации бизнеса в 21 веке
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22352
Appears in Collections:Статті (КПМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зозулев_новая_концепция_организации_бизнеса.pdf861.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.