Статті (КПМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, що опубліковані або готуються до публікації в наукових журналах та збірниках.
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Future demand on an insurance service of being a human(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2023) Yudina Nataliya VolodymyrivnaДокумент Відкритий доступ Insurance as a strategic industry of the information society(Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2023) Yudina NataliyaДокумент Відкритий доступ Recovering Branding Of The Ukrainian Tourism Industry(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2023) Yudina Nataliya VolodymyrivnaДокумент Відкритий доступ Маркетингові метрики під час проведення бренд-аудиту(Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Глоба, М. С.; Зозульов, О. В.; Гнітецький, Є. В.Розглянуто науково-методичні положення проведення бренд-аудиту для торгівельних марок підприємств. Визначено зони проведення бренд-аудиту. На основі аналізу ролі бренду наведено авторську класифікацію типів бренд-аудиту, що можуть проводитися на підприємстві. Систематизовано можливі наявні активи бренду та проказано їх зв'язок із ринковими формами торгівельної марки. В залежності від типу аудиту визначено предмету складову бренд-аудиту. Проаналізовано існуючі методики проведення аудиту бренду. На основі проведеного аналізу було сформовано авторську схему проведення бренд-аудиту. Сформовано підґрунтя для визначення конкретної композиції метрики під час проведення бренд-аудита. Визначено перспективи подальшої деталізації метрик для бренд-аудиту та формування структурно-логічної схеми формування композиції метрик в залежності від типу бренду, поставлених цілей і задач.Документ Відкритий доступ Система маркетингових моделей товару як основа для аналізу конкурентоспроможності(2024) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Методичні засади проведення бренд-аудиту(2024) Зозульов, Олександр Вікторович; Глоба, Марія СергіївнаРозглянуто науково-методичні положення проведення бренд-аудиту для торгівельних марок підприємств. Визначено зони проведення бренд-аудиту. На основі аналізу ролі бренду наведено авторську класифікацію типів бренд-аудиту, що можуть проводитися на підприємстві. Систематизовано можливі наявні активи бренду та проказано їх зв'язок із ринковими формами торгівельної марки. В залежності від типу аудиту визначено предмету складову бренд-аудиту. Проаналізовано існуючі методики проведення аудиту бренду. На основі проведеного аналізу було сформовано авторську схему проведення бренд-аудиту.Документ Відкритий доступ Analysis of the European experience of implementing the circular economy paradigm at enterprises in the conditions of post-war recovery(Національний університет «Одеська політехніка», 2023) Gavrysh, Iuliia O.; Pohrebniak, Anna Yu.; Symonenko, Angela L.This article analyzes the European experience in implementing a circular economy in the post-war period. It examines the impact of socioeconomic and market conditions on implementation success, focusing on the level of economic development, public awareness, infrastructure, government support, competition, innovation, and international cooperation. The article indicates the need for an integrated approach, control and monitoring systems, as well as the implementation of effective mechanisms to ensure compliance of enterprises with circular principles. It is a valuable source of information for researchers, government agencies, businesses and the public interested in implementing a circular economy for post-war recovery.Документ Відкритий доступ The labor market in Ukraine during the war: analysis of dynamics and challenges(Національний університет «Одеська політехніка», 2023) Gavrysh, Iuliia O.; Tulchynska, Svitlana O.; Symonenko, Anzhela L.This article analyzes the impact of the war on the labor market in Ukraine. It compares the state of the market before the start of the conflict with the current state, looking at structural changes, employment and unemployment rates, and the impact on the incomes of the population. The article also focuses on the specifics of employment and social protection for veterans, internally displaced persons, and minorities. It evaluates government policy and recommends necessary reforms, support for entrepreneurship, and investment in infrastructure development. The final conclusions emphasize the importance of an integrated approach and the cooperation of various parties.Документ Відкритий доступ The impact of cycling infrastructure on consumers' perceptions of bicycle transport(Економіка: реалії часу, 2021) Gnitetskyi, I. V.; Tsarova, T. O.; Lymar, O. S.Метою роботи є дослідження впливу розвитку інфраструктури на вибір споживачами велосипедів як альтернативного екологічного транспорту. В статті розглянуто проблеми та перспективи розвитку велотранспорту. Проведено аналіз причин вибору споживачів щодо використання велосипедів як транспортного засобу для повсякденного життя. Розглянуто позитивний досвід розвитку велотранспортної інфраструктури у провідних країнах Європи. Досліджено основні вимоги для розвитку велосипедної інфраструктури та визначено основні критерії її розбудови, зокрема у місті Києві.Документ Відкритий доступ Комунікаційний вплив доповненої реальності на сприйняття бренду: модеруюча роль самовизначеної мотивації(2022) Лебеденко, Сергій Олександрович; Черненко, Оксана ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Система показників попиту як чинник формування стратегії зростання підприємства(ОПІ, 2022-12) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Innovative determinants of the investment attractiveness of a country: the case of Ukraine(Sciendo, 2022) Gavrysh, Oleg; Kukharuk, Anna; Gavrysh, IuliiaДокумент Відкритий доступ The Effectiveness of Bonus Payment as a Financial Incentive for Top Management(2022) Bykova, Adel; Lobza, Alla; Gavrysh, Julia; Soroka, Iryna; Karpenko, YevheniiaДокумент Відкритий доступ Evolution of the economic system of Pakistan: innovative marketing aspect(University of Economics and Humanities, Bielsko-Biala: WSEH, 2021) Soomro, Muhammad Usama; Yudina, NataliyaДокумент Відкритий доступ Marketing Historical Analogies Exemplified By Iran’s History Of Economics(Dnipro University of Technology, 2021) Mortazavi Farsani, Seyedeh Artemis; Yudina, NataliyaДокумент Відкритий доступ Науково-методичні положення розробки та впровадження на засадах маркетингу ігрового продукту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Шевлюга, А. Г.; Зозульов, О. В.Документ Відкритий доступ Моделі товару для аналізу його конкурентоспроможності на етапі споживання. Соціальний капітал бренду(2021) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Підходи до проведення бренд-аудиту(2021) Зозульов, Олександр; Глоба, МаріяДокумент Відкритий доступ Brand audit: types, approaches, methodologies(2022) Zozul`ov, Oleksandr; Globa, Maria; Gnitetskyi, IevgenДокумент Відкритий доступ Вплив ефективної системи мотивації на підвищення конкурентоспроможності підприємства(2021) Гавриш, Олег Анатолійович; Гавриш, Юлія Олегівна