Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Анотація

Опис

Перспективная модель организации бизнеса в 21 веке

Ключові слова

маркетинг, модели организации бизнеса, сетевая экономика, экономические эко-системы, business organization models, global network economy

Бібліографічний опис

Зозульов, О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє / Олександр Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 5-6 (104-105). – С. 64-72. – Бібліогр.: 16 назв.

DOI

Зібрання