Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22365
Title: Маркетинг незалежних та афілійованих стартапів
Other Titles: Marketing of independent and affiliated startups
Маркетинг независимых и аффилированных стартапов
Authors: Мулик, Л. І.
Солнцев, С. О.
Keywords: стартап
поняття стартапу
бізнес-модель
маркетинг стартапів
інновації
маркетинговий аналіз
інвестиції
комерціалізація
startup
startup concept
business model
marketing of startups
innovation
marketing analysis
investment
commercialization
понятие стартапа
бизнес-модель
маркетинг стартапов
инновации
маркетинговый анализ
инвестиции
коммерциализация
Issue Date: 2017
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Мулик Л. І. Маркетинг незалежних та афілійованих стартапів / Мулик Л. І., Солнцев С. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 336–342. – Бібліогр.: 7 назв.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22365
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108756
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EV2017_336-342.pdf643.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.